Prev post Next post
Press Room / 10 stycznia, 2024

Eneida Games otwiera nowy rozdział, prezentując zwiastuny i szczegóły trzech najbliższych produkcji

# , , , ,

Eneida Games rozpoczyna nowy rozdział działalności od zmian wizerunkowych. Inauguracyjną konferencję inwestorską poprowadził doradca prezesa ds. PR i IR, Michał Pietrzkiewicz, a spółka zaprezentowała światu najnowsze trailery oraz szczegóły trzech gier, nad którymi obecnie pracuje: „Don’t Be Afraid 2,” „Ada: Tainted Soil,” oraz „Kanashimi: Path of Samurai.”

Nie zapominając o przeszłości, zainspirowana “Eneidą” Wergiliusza, Spółka opuszcza upadłą Troję przeszłości i wyrusza na tereny przyszłego Rzymu, tworząc Nowe Miasto – Nową Spółkę. Zmiana nazwy na „Eneida Games” odzwierciedla pragnienie napisania nowego rozdziału i stworzenia unikalnej tożsamości.

Teraz przed nami nowy etap w historii spółki. Zarząd Eneida Games deklaruje pełną determinację do wprowadzenia jej na nowe tory, skupiając się na odbudowie reputacji poprzez solidną jakość i pasję do tworzenia gier. Chociaż nasze plany nie zakładają radykalnej zmiany konwencji czy rewolucji w branży gier, to jednak jesteśmy zdecydowani, by  dostarczyć produkty oparte na bezwzględnie solidnej jakości oraz autentycznej pasji twórczej  – opowiada Michał Rudowski, prezes zarządu Eneida Games.

Wśród zapowiedzi znajdują się trzy nowe gry w produkcji: „Don’t Be Afraid 2”, „Ada: Tainted Soil,” oraz „Kanashimi: Path of Samurai.” Spółka zaprezentowała światu zwiastuny wraz ze szczegółami tych produkcji, a premiera dwóch pierwszych zaplanowana jest na pierwszą połowę 2024 roku.

Don’t Be Afraid 2 to kontynuacja emocjonującego horroru psychologicznego, w którym gracze wcielali się w postać dziecka zamkniętego w domu pełnym tajemniczych zagadek i przerażających istot. Natomiast “Ada: Tainted Soil” to fascynująca gra z pogranicza przygodówki i platformówki, w której gracze wcielają się w postać tytułowej Ady, odkrywając magiczny świat pełen zagadek, przygód i niezwykłych stworzeń. Obydwie produkcje tworzone są na PC i konsole, i zadebiutują w pierwszej połowie tego roku – mówi prezes.

Dodatkowo Eneida Games z radością podzieliła się planami dotyczącymi największego w historii spółki projektu prowadzonego pod roboczą nazwą „Trygław,” który obecnie znajduje się w fazie preprodukcji. Dość powiedzieć, że szacunkowy budżet tej osadzonej w mitologii słowiańskiej strategii będzie wyższy niż budżety trzech wcześniej wymienionych produkcji razem wziętych. Dowiedzieliśmy się, że prace nad projektem przebiegają sprawnie, a jej premierę wstępnie zaplanowano na przełomie 2025 i 2026 roku.