Prev post Next post
Press Room / 10 sierpnia, 2021

Vivid Games opublikował wyniki za lipiec

# Vivid Games opublikował wyniki za lipiec 1

Spółka wygenerowała w lipcu przychody na poziomie 2,16 mln zł i 150 tys. zł straty netto. EBITDA narastająco za siedem miesięcy wynosi 1,8 mln zł. Największy udział w przychodach ma nadal marka Real Boxing, ale na drugim miejsce w ciągu miesiąca od debiutu znalazł się Eroblast. 

Przychody wygenerowane w lipcu są najwyższymi w tym roku. Głównym kosztem obciążającym wynik były wydatki na płatne pozyskanie użytkowników. Zainwestowaliśmy w ten cel niemal dwukrotnie więcej niż w czerwcu i widzimy coraz wyższe zwroty z inwestycji. Zwrot wydatków poczynionych w ostatnich dniach lipca powinien być widoczny w wyniku za sierpień – podkreśla prezes zarządu Jarosław Wojczakowski.

Real Boxing 2 zainstalowało w lipcu 730 tys. nowych użytkowników, a przychody z gry to ponad 260 tys. USD. Jesteśmy ogromnie zadowoleni z efektów naszej pracy. Lipiec to kolejny z rzędu miesiąc, w którym tytuł poprawia metryki w konsekwencji dokonywanych aktualizacji. Retencja krótkoterminowa zwiększyła się do ponad 30%, co w połączeniu ze wzrostem efektywności UA zapewnia dobre perspektywy na kolejne miesiące – mówi Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing.

Cegiełkę do wysokich przychodów Spółki dołożyły też pozostałe projekty – Knight Fights 2 i Eroblast.

Od momentu premiery Eroblast pobrało już niemal 0,4 mln użytkowników. Tytuł najlepiej monetyzuje się w USA, skąd pochodzi ponad połowa płacących graczy. Widzimy pozytywny wpływ kolejnych aktualizacji na zaangażowanie użytkowników. W planach na sierpień mamy dużą kampanię UA i kolejny update. W Knight Fights 2 wprowadzamy eventy, które także powinny pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie. W lipcu przeprowadziliśmy testy nowych metod płatnego pozyskiwania użytkowników a tytuł pobrało niemal 600 tys. nowych graczy – podsumowuje Patryk Batko, product owner tytułów.

Spółka pracuje też nad kolejnymi pozycjami. Mythical Showdown znajduje się w fazie decydujących o przyszłości projektu testów. Mobbles Cards trafiło do trzeciego etapu soft launch. Rozwijane są też dwa tytuły wzbogacone o postać OmNom’a – OmNom Golf i OmNom Crafters.

 

***

O VIVID GAMES

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year”, oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Więcej informacji o Vivid Games znajduje się na stronie www.vividgames.com.

KONTAKT IR:

Tomasz Muchalski

tel. 504 212 463

t.muchalski@everestconsulting.pl