Prev post Next post
Press Room / 11 sierpnia, 2020

Moonlit rozpoczyna drugą publiczną ofertę sprzedaży akcji i planuje pozyskać 2,5 mln zł.

# , , , , , Moonlit rozpoczyna drugą publiczną ofertę sprzedaży akcji i planuje pozyskać 2,5 mln zł. 1

Krakowski producent gier wideo rozpoczyna zapisy na 499 999 nowych akcji

 

Moonlit – producent dedykowanych symulatorów – planuje pozyskać dodatkowy kapitał w ramach publicznej oferty. Zapisy na akcje zostaną przeprowadzone w dniach 11 – 25 sierpnia 2020 r. Dodatkowy kapitał pozyskany z emisji krakowski deweloper planuje przeznaczyć na dokończenie i produkcję – już dziś bardzo pozytywnie przyjętych przez media społecznościowe- symulatorów Model Builder i Dog Trainer.  

– Środki pozyskane z emisji chcemy przeznaczyć m.in. na dalszą produkcję zarówno Model Buildera, jak i Dog Trainera, które cechują się bardzo wysokim potencjałem komercyjnym. Obie produkcje stanowią bazę do ciągłej rozbudowy o nowe funkcjonalności dodawane w ramach DLC, które rozplanowaliśmy na kilka lat wprzód. Gry na bieżącym etapie produkcji cieszą się niezwykłą przychylnością graczy, o czym świadczą ciągle rozwijające się wishlisty i ponadprzeciętna aktywność fanów w social media. Z drugiej strony gry budzą również ogromne zainteresowanie wśród potencjalnych partnerów biznesowych.  – komentuje Michał Gardeła, prezes Moonlit.

 

Od momentu debiutu na rynku NewConnect w połowie 2019 roku, spółka podsumowała zebrane dotychczasowe doświadczenia i zrewidowała strategiczne założenia dotyczące planów produkcyjnych, skupiając się wyłącznie na zidentyfikowanych mocnych obszarach kompetencyjnych. Dzięki temu odświeżony Moonlit posiada jasny cel oraz plan – spółka skupia się obecnie na tworzeniu symulatorów dla pasjonatów, umożliwiając graczom realizowanie swoich ulubionych zajęć w wirtualnym świecie. Jest to trend zauważalny w branży gamedev na całym świecie, o czym przekonują sukcesy nie tylko gier z gatunku klasycznych symulatorów, ale również tak innowacyjnych produkcji jak House Flipper, czy Cooking Simulator.

 

Wiele nauczyliśmy się w ciągu ostatniego roku, co pozwoliło nam na znalezienie naszej własnej specjalizacji. Znaleźliśmy nie tylko odpowiadający nam model biznesowy, ale także misję – jest nią tworzenie wirtualnej przestrzeni dla ludzi poszukujących miejsca do rozwijania swoich pasji. Chcemy, aby nasze gry pozwoliły użytkownikom na pokonanie wszelkich barier, związanych z brakiem czasu, dysponowaniem odpowiednimi środkami finansowymi, czy innymi ograniczeniami rzeczywistości – kończy prezes.

 

Moonlit jest też beneficjentem licznych grantów. W czerwcu spółka otrzymała dotację NCBR z programu GameINN na projekt: System symulacji wody HDWS – High Definition Water System, w ramach w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Spółka obecnie czeka na sfinalizowanie umowy dofinansowania w kwocie 1 mln 130 tys złotych. Wcześniej, w ramach ww. Programu operacyjnego został wsparty inny, ambitny projekt studia – Angular Light, którego celem było stworzenie innowacyjnej technologii symulującej oświetlenie w grach 2D otrzymał dofinansowanie z Funduszy Europejskich w wysokości 680 282,31 złotych.

Zarząd ustalił cenę emisyjną w wysokości 5 zł za jedną akcję zapisy przyjmowane będą osobiście w siedzibie spółki, bądź w formie elektronicznej – poprzez wypełnienie i odesłanie formularza dostępnego na stronie https://moonlit.games/spo

Zwiastun gry Model Builder dostępny w serwisie YouTube

Zachęcamy także do śledzenia profili Model Builder w serwisie Facebook oraz Twitter, a także studia Moonlit w serwisach społecznościowych Facebook oraz Twitter.

 

***

O Moonlit S.A:

Moonlit to krakowski deweloper gier z gatunku symulatorów, któremu przyświeca cel tworzenia wirtualnej przestrzeni dla pragnących rozwijać swoje pasje, bez względu na czas i miejsce ich realizacji. Firma ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania i silników, które znalazły zastosowanie w bestsellerach na platformie Steam. System wody Ultimate Water System jest wykorzystywany w takich hitach jak The Raft, Ultimate Fishing, Uboat i wielu innych. Spółka jest beneficjentem dotacji w konkursach sektorowych GameInn – dofinansowaniem została wsparta technologia Angular Light, a kolejny grant – High Definition Water System – oczekuje na finalizację umowy. Obecnie studio pracuje nad dwoma projektami multiplatformowymi: Model Builder oraz Dog Trainer. Premiery planowane są odpowiednio na Q4 2020 oraz 2022 rok. Od czerwca 2019 r. spółka jest notowana na rynku NewConnect.