7Levels śmiało może mówić o sukcesie swojego debiutu w roli wydawcy gier na konsolę Nintendo Switch. Gra Warplanes: WW2 Dogfight studia Home Net Games przeportowana i wydana przez 7Levels na Nintendo Switch cieszy się sporym wzięciem wśród fanów spektakularnych podniebnych starć w klimacie II Wojny Światowej. W najbliższy czwartek, krakowskie studio szykuje kolejną ciekawą premierę – logiczną grę Golf Peaks, która ma spory potencjał by stać się hitem.

– Jesteśmy zadowoleni z tego, jak do tej pory radzi sobie Warplanes: WW2 Dogfight. Od premiery gry minęło dopiero kilka tygodni, więc czas pokaże jak będzie kształtowała się sprzedaż. Wszystko wskazuje jednak na to, że tytuł przyniesie spółce dodatkowy dochód, który pozwoli na rozwinięcie działalności wydawniczej w 2019 roku. Prowadzimy kilka interesujących rozmów – tłumaczy Krzysztof Król, wiceprezes 7LEVELS.

Krakowski developerzajmował się „portem” oraz wydaniem, dystrybucją i promocją Warplanes: WW2 Dogfiht i czerpie zyski ze sprzedaży gry za pośrednictwem oficjalnego sklepu Nintendo eShop.

Już w czwartek, 14 marca do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch trafi kolejny tytuł w programie wydawniczym – „Golf Peaks” łódzkiego studia Afterburn. Gra zadebiutuje w Europie, Australii i Ameryce Północnej w cenie 4,99USD/4,99EUR. – Mimo, że jest to stosunkowo mniejszy projekt w porównaniu do Warplanes, to ma ogromny potencjał komercyjny. Zarówno przystępny system rozgrywki, jak również minimalistyczna, ale dopracowana w najmniejszych szczegółach oprawa graficzna doskonale wpasowują się w klimaty tak lubiane przez fanów tego gatunku. Potwierdzeniem potencjału Golf Peaks niech będzie szereg pochlebnych opinii, które jak grzyby po deszczu pojawiają się w sieci. Znaleźliśmy się m.in. na liście opublikowanej przez Nintendo Life: „13 Fantastic New Games Coming To The Nintendo Switch In March” – podkreśla Krzysztof Król.

Przypominamy, że 7Levels kończy już pracę nad kolejną własną produkcją, której premiera przewidziana jest na przełom drugiego i trzeciego kwartału 2019 r. – Development powoli dobiega końca. Na marcowych targach GDC/GameConnection w San Francisco odbędziemy kilka ważnych spotkań m.in. z potencjalnymi partnerami biznesowymi oraz przedstawicielami amerykańskiego oddziału Nintendo. Chcielibyśmy porozmawiać na temat ewentualnej współpracy i wsparcia przy promocji nowej gry. – zapowiada Paweł Biela, prezes 7Levels. Szczegóły dotyczące tytułu ze względów promocyjnych wciąż objęte są tajemnicą