Prev post Next post
Press Room / 14 listopada, 2017

Jujubee sukcesywnie zwiększa przychody

Do 1,18 mln zł wzrosły przychody ze sprzedaży Jujubee po trzech kwartałach 2017 r. Tylko w trzecim kwartale sprzedaż katowickiej spółki zwiększyła się o ponad 114% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. To głównie efekt dobrego przyjęcia gry Realpolitks w wersji na urządzenia stacjonarne i mobilne. 

– Sukcesywnie realizujemy założoną strategię – nasze bieżące działania zapewniają nam stabilne przychody, które z kolei pozwalają nam skupić się nad naszą kluczową produkcją jaką jest KURSK, którego pokazy dla prasy przy okazji targów Poznan Game Arena spotkały się z doskonałym odbiorem Zgodnie z zapowiedziami chcemy, by gra była gotowa w pierwszej połowie 2018 r. Mamy już również akceptację Microsoft na wydanie gry na konsolę Xbox One – mówi Michał Stępień, prezes Jujubee.

           Wyniki trzeciego kwartału to głównie dobre przyjęcie gry Realpolitiks w wersji na urządzenia mobilne jak i dalsza realizacja sprzedaży na urządzeniach stacjonarnych. Koszty przeportowania gry zwróciły się zaledwie w 4 dni od premiery. Realpolitks Mobile to konwersja gry strategicznej Realpolitiks z komputerów osobistych. Tytuł w wersji mobilnej jest pierwszą pełnoprawną produkcją typu grand-strategy na urządzeniach przenośnych i jego premiera spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem fanów gatunku.

———————-
Jujubee SA to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo, które ma swoim koncie tytuły takie jak: „FLASHOUT”, „Suspect in Sight”, „Take Off – The Flight Simulator”, strategię czasu rzeczywistego „Realpolitiks” oraz nadchodzącą grę przygodowo-dokumentalną „KURSK”. Studio zostało założone przez byłych pracowników CD Projekt RED, Traveller’s Tales podróżne oraz Inifinite Dreams. Celem firmy jest tworzenie niesamowicie grywalnych i doskonale wyglądających gier na wszystkie istotne platformy sprzętowe, takie jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC i konsole. Jujubee jest spółką notowaną na rynku NewConnect (JJB).

Więcej informacji: Tomasz Muchalski, t.muchalski@strictminds.com, tel: 504 212 463