Prev post Next post
Press Room / 16 maja, 2017

Hitowy symulator walk pancernych trafi na konsole jeszcze w tym roku. QubicGames potwierdza wydanie Total Tank Simulator

QubicGames podpisał umowę wydawniczą z NoobzPL na publishing gry Total Tank Simulator. Symulator walk pancernych docelowo ukaże się m.in. na konsole Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox One oraz Nintendo Switch, a do końca roku do sprzedaży trafi na przynajmniej jedną z wymienionych platform. O wydaniu tytułu na komputery PC/Mac strony poinformują w późniejszym terminie.

Total Tank Simulator (TTS), którego producentem jest firma NoobzPL, to obecnie jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów z gatunku strategii militarnych, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem, jeszcze przed oficjalną premierą. Filmy na YouTube z gry TTS zostały obejrzane ponad 14 milionów razy, a w wersję pre-alpha symulatora walk pancernych zagrało blisko pół miliona graczy.

– Prace nad Total Tank Simulator przebiegają zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. W czwartym kwartale br. gra ukaże się na konsolę Sony PlayStation 4, a na początku 2018 trafi na Xbox One. Do połowy przyszłego roku planujemy wydanie symulatora na Nintendo Switch – mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – O wersji na komputery PC/Mac poinformujemy wspólnie z producentem w późniejszym terminie – dodaje Pieczykolan. W najbliższym czasie ukaże się Demo 4 gry, a wraz z tym rozpocznie się kampania na platformie Kickstarter.

Przypomnijmy, że w lutym spółka podpisała z NoobzPL umowę przedwstępną na wydanie gry. TTS koncentruje się wokół konfliktów zbrojnych II wojny światowej, w ramach których gracz może przeprowadzić własne scenariusze zakończenia bitwy w oparciu o pojazdy pancerne – czołgi, jednostki przeciwczołgowe oraz uzbrojone jednostki wsparcia. Producent przewidział zróżnicowany charakter terenów bitewnych oraz broń oddającą realia militarne tamtego okresu. Planowane jest także wprowadzenia trybu wieloosobowej rozgrywki.

 

O spółce:

QubicGames to wydawca gier i studio developerskie z ponad 12- letnim stażem. Spółka tworzy i wydaje gry na platformy iOS/Android, konsole Sony PS4 i PS Vita, Xbox One, Nintendo Switch oraz komputery PC/Mac. Jest pomysłodawcą i współproducentem własnego silnika gier C-Way, realizowanego w latach 2012-14 wspólnie z Politechniką Warszawską, przy wsparciu NCBiR. Spółka jest  również twórcą i właścicielem popularnego portalu AdoptMyGame – serwisu B2B skierowanego do deweloperów oraz wydawców gier. W 2016 roku QubicGames  zadebiutował na rynku NewConnect.

 

Kontakt:

Barbara Brozda, 518 734 141