Inwestycja spółki w webowy system obsługi

Coraz więcej firm finansowych oferuje swoje produkty w sprzedaży online. Również sprzedaż pożyczek pozabankowych przenosi się do Internetu, gdzie z możliwości uzyskania dodatkowego finansowania chętnie korzystają młode osoby. Mając na uwadze rozwój biznesu, Mikrokasa której większość dotychczasowych klientów stanowiły osoby dojrzałe, zdecydowała się zawalczyć o młodszego pożyczkobiorcę. Obserwując trendy rynkowe spółka w 2013 roku rozpoczęła budowę platformy do internetowej sprzedaży, której uruchomienie zaplanowane jest na jesień 2014 r.

Stworzony specjalnie dla Mikrokasy webowy system do obsługi pożyczek przeznaczony będzie zarówno Klientów, jak Partnerów biznesowych spółki. Dedykowane rozwiązanie informatyczne nie tylko zwiększy wydajność i jakość usług, lecz także pozwoli na zarządzanie produktami i możliwość generowania precyzyjnych raportów oraz prognoz na podstawie zebranych w systemie danych.

Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie biznesu i Klientów. Jest odpowiednio szyfrowane i będzie działało zgodnie z prawem chroniąc dane osobowe składających wnioski o pożyczkę.

Mikrokasa SA spodziewa się, że kanał internetowy może stać się głównym kanałem sprzedaży produktów spółki, a co za tym idzie znacznie zwiększy
skalę biznesu. Pierwsze sygnały dotyczące zwrotu z inwestycji są spodziewane z końcem roku, gdy nastąpi podsumowanie sprzedaży dodatkowej – świątecznej gotówki na prezenty.

Dwuetapowy projekt wdrożenia jest obecnie na etapie akceptacji formularzy/makiet
i wyglądu graficznego. Na jesień br. są przewidziane testy i uruchomienie systemu połączone z akcją promocyjno-reklamową Mikrokasy SA w internecie.