Prev post
Press Room / 9 kwietnia, 2024

Vivid Games z wynikami za marzec

# , ,

Spółka wygenerowała w marcu przychody ze sprzedaży na poziomie 1,3 mln PLN i niewielki zysk netto. Wpływ na zwiększenie rentowności miała m.in. modernizacja monetyzacji w Real Boxing 2. Real Boxing 3 trafi do fazy soft-launch w kwietniu.

 

Spółka   przesunęła   termin   rozpoczęcia   fazy   soft-launch   Real   Boxing   3.

Real   Boxing   3 funkcjonuje już jako wewnętrzny, grywalny prototyp, jednak chcemy by wersja skierowana do fazy soft-launch pozwoliła zweryfikować jak najwięcej funkcjonalności, co zapewni wyższą opłacalność całego procesu. Stąd przesunięcie terminu startu z marca na kwiecień. Dla procesu produkcyjnego nie jest to duża różnica, dla jakości danych, które będziemy zbierać może okazać się istotne – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. – Równolegle   weryfikujemy   możliwości   pozyskania   kolejnych partnerów.   Współpraca   z   BoomBit   przy   tworzeniu   Boxing   Ring, Clash   of   Warriors   pokazała,  że potrafimy   współpracować   efektywnie, korzystając   z   posiadanych   już   wiedzy   i   assetów – dodaje Prezes.

Mimo zaawansowanych prac nad rozwojem Real Boxing 3, Spółka nie porzuca drugiej części

bokserskiej sagi.

Nieustannie pracujemy nad rozwojem i modernizacją monetyzacji w Real Boxing 2. W skutek podjętych działań istotnie poprawiliśmy balans. Od kilku tygodni obserwujemy trend, który   wskazuje   na   rosnący   udział   zakupów   przez   użytkowników   twardej   waluty   w   całości   jej dystrybucji.   W   trakcie   realizacji   są   kolejne   działania   optymalizacyjne, które   powinny   przynieść

pozytywne rezultaty– podkreśla Bartosz Biniecki, Game Director marki Real Boxing.