Prev post Next post
Press Room / 1 marca, 2022

Bloober Team otrzymał dwie nagrody w prestiżowym plebiscycie NAVGTR

# , , , , , , , , Bloober Team otrzymał dwie nagrody w prestiżowym plebiscycie NAVGTR 1

Stworzona przez polskie studio Bloober Team gra “The Medium” zdobyła dwie nagrody w tegorocznym plebiscycie organizacji NAVGTR. Tytuł otrzymał statuetki w dwóch kategoriach OUTSTANDING Game, Original Adventure oraz OUTSTANDING Original Dramatic Score, New IP.

NAVGTR (Akademia Recenzentów Branży Gier Wideo) to organizacji non-profit zrzeszająca 1,2 tysiąca głosujących, którzy raz do roku wybierają najlepsze gry w poszczególnych kategoriach. Wśród głosujących można znaleźć recenzentów, dziennikarzy, pisarzy, analityków, youtuberów, streamerów oraz twórców contentu. Część z nich związana jest z najbardziej prestiżowymi branżowymi portalami, między innymi z IGN, Kotaku, Machinima, Polygon czy Game Informer.

Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasz tytuł został doceniony zarówno przez graczy, jak i przez krytyków – komentuje Piotr Babieno, założyciel Bloober Team. – Gdy popatrzymy na innych nominowanych to widać, że rywalizowaliśmy z naprawdę największymi studiami z branży. Odniesiony przez nas sukces, zarówno komercyjny, jak i artystyczny, pokazuje jakość naszego zespołu. Nagrody “Original Adventure” oraz “Original Dramatic Score” potwierdzają tylko, że tworzymy oryginalne, pionierskie scenariusze, potrafiące konkurować z wysokobudżetowymi produkcjami.

W tegorocznej edycji plebiscytu, “The Medium” było nominowane również w kategoriach “OUTSTANDING Art Direction, Period Influence” oraz “OUTSTANDING Song, Original or Adapted”. Taką samą liczbę nagród zdobyły najgłośniejsze tytuły wydane w ostatnich latach, takie jak Halo Infinite, Far Cry 6, It Takes Two czy Life is Strange: True Colors.