Prev post Next post
Press Room / 11 lutego, 2022

Simteract rekordowo zakończył 2021

# , Simteract rekordowo zakończył 2021 1

Blisko 2 miliony złotych przychodu ze sprzedaży odnotował Simteract w Q4 2021, co oznacza wzrost o 125% względem Q4 2020. W skali roku spółka miała łącznie ponad 300 tys. zysku netto, mimo wysokich inwestycji w rozwój zespołu i otworzenia biura w Warszawie. Na osiągnięte wyniki finansowe w omawianym okresie wpływ miała m.in. realizacja kontraktu z Nacon SAS, związanego z produkcją grą Train Life: A Railway Simulator.

W Train Life: A Railway Simulator gracz nie wciela się tylko w maszynistę, ale staje się również właścicielem firmy kolejowej.  Gra zadebiutowała pod koniec sierpnia 2021 w Steam Early Access, w którym ma pozostać jeszcze przez około 5 miesięcy.

Ostatni kwartał minionego roku był niezwykle ważnym okresem prac nad Train Life: A Railway Simulator. W omawianym okresie dodaliśmy do gry szereg nowości i usprawnień, a najwięcej z nich wprowadziliśmy w pierwszej dużej aktualizacji. Tytuł cały czas utrzymuje wysoką średnią ocen co niezwykle nas cieszy – zaprezentowaliśmy się fanom gatunku jako developer dbający o nawet najmniejszy detal oraz słuchający ich uwag – komentuje Marcin Jaśkiewicz, prezes Simteract.

W bieżącym roku Simteract planuje rozwój aż trzech projektów. Obecnie spółka pracuje nad Train Life: A Railway Simulator, do którego planowane są jeszcze dwie duże aktualizacje. Zakończą one okres Early Access produkcji, a pełna wersja gry zostanie również wydana na platformach PlayStation czy Xbox.

 

Równocześnie, Simteract skupia się na kolejnych produkcjach, w tym planowanym jeszcze na ten rok Carpool Simulator. Gracze wcielą się w nim w rolę kierowcy pracującego dla firmy oferującej przejazdy przez aplikację. Simteract stawia na niezwykły realizm nie tylko w zakresie jazdy, ale również w zakresie miast tworzących świat rozgrywki. Do użytku graczy sukcesywnie mają zostać  oddane największe europejskie metropolie. W grze Simteract użyje wszystkich najważniejszych technologii opracowanych przez spółkę, w tym Traffic AI, CGS (City Games Simulation) oraz City Generator.