Prev post Next post
Press Room / 26 marca, 2021

Green Hell już w czerwcu na Xbox One oraz PlayStation 4 

# , , ,

Creepy Jar zapowiedział swoją grę na wydarzeniu oglądanym przez setki tysięcy graczy

—————————————————–

Creepy Jar w trakcie wczorajszego Future Games Show zapowiedział premierę Green Hell na PlayStation 4 oraz Xbox One. Produkcja trafi w ręce konsolowych graczy pod koniec H1 2021.

Green Hell był jedną z najpopularniejszych polskich gier w 2020 roku na platformie Steam. Łącznie, od czasu premiery gry w Early Access, produkcję kupiło ponad półtora miliona użytkowników. W trakcie Future Games Show, Creepy Jar ujawnił przybliżoną datę premiery gry na PS4 oraz Xbox One – o przetrwanie w lasach Amazonii gracze zawalczą w czerwcu.

– Stosunkowo niedawno gry survival simulation zyskały popularność na konsolach, a dobra sprzedaż topowych tytułów sygnalizuje zapotrzebowanie graczy. Green Hell należy do najbardziej rozpoznawalnych przedstawicieli gatunku, dlatego ma spore szanse wpisać się w ten rosnący trend — powiedział Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Future Games Show to jeden z największych pokazów branżowych. Wydarzenie jest organizowane przez GamesRadar – czołowy serwis specjalizujący się w tematyce gamingu, a informacje dostępne na stronie są czytane przez ponad 15 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. W tegorocznej edycji FGS wzięło udział 40 producentów gier i wydawców z całego świata, w tym m.in Square Enix, EA, czy Devolver Digital.

Spółka planuje także dostosowanie gry na konsole nowej generacji — data jest jeszcze jednak nieznana. W międzyczasie w Creepy Jar trwają prace nad nowym projektem o nazwie Chimera, który jest symulatorem przetrwania z rozbudowaną mechaniką tworzenia bazy. Całość osadzona będzie w klimacie sci-fi.

_____________________________

O spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 14 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.