Prev post Next post
Press Room / 3 grudnia, 2020

InteliWISE zdobył kontrakt na 3,5 miliona złotych

#

Twórca rozwiązań AI dla biznesu podpisał z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii umowę na rozwój systemu, który obsłużył już ponad 2 000 000 spraw przedsiębiorców 

InteliWISE wygrało przetarg na kontynuację projektu “Centrum Pomocy Przedsiębiorcy”. Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii. 

Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy, dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej. InteliWISE pokrywa obsługę ponad 99% zapytań przedsiębiorców, w ramach jednego z kluczowych systemów e-administracji, przy wykorzystaniu AI, Chatbota II Generacji, Infolinii, czata oraz wideo. Centrum Pomocy jest pierwszą i główną  linią wsparcia dla Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy, realizowanego w ramach projektu “Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”. Łączna wartość podpisanej umowy wynosi 3 494 184,00 zł. brutto, a okres jej realizacji to 2 lata.

–  Najwyższe standardy obsługi, znane z rynku komercyjnego, ale oferowane polskim przedsiębiorcom i obsługującym ich urzędnikom – to dewiza świadczonego przez nas od lat Centrum Pomocy. Hybrydowe podejście: człowiek – maszyna, czyli połączenie zespołu konsultantów-specjalistów z technologiami AI umożliwia świadczenie innowacyjnego Contact Center, osiągającego wysokie oceny satysfakcji użytkowników. W ramach nowej umowy, której wartość jest wyższa o ponad 33% rocznie, wzrośnie zakres tematyczny i ilościowy. Warto dodać, iż realizacja ta nie byłaby możliwa bez wykorzystania zaawansowanych rozwiązań Sztucznej Inteligencji w tym Voicebotów II Generacji– komentuje Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE.

Od początku istnienia Centrum Pomocy Przedsiębiorcy, prowadzone przez InteliWISE, rozwiązało ponad 2.000.000 spraw, a jego wyróżnikami – pośród licznych infolinii w polskiej e-administracji – są m.in dostępność przez 24h zautomatyzowanych przez Sztuczną Inteligencję narzędzi pomocy, przystępność dla interesantów, zakres świadczonej pomocy – od porad aż po wspólne wypełnianie wniosków przez telefon. Ze względu na multikanałowość jest to unikalne Contact Center w polskiej e-administracji – przedsiębiorcy mogą uzyskać pomoc poprzez infolinię, wirtualnego asystenta głosowego, live chat albo wideo, w dwóch językach: polskim i angielskim. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących – obsługa odbywa się również w polskim języku migowym.

Pandemia COVID-19 jest potężnym wyzwaniem dla polskich przedsiębiorców i – naturalnie – zwiększyła zapotrzebowanie na usługi porad i informacji w ramach infolinii w Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Jesteśmy dumni, że będziemy rozwijać ten projekt, wyznaczając standardy w ramach usług customer service w administracji publicznej – kończy prezes.

 

***

O InteliWISE:
Strona internetowa: www.inteliwise.pl

InteliWISE S.A.  #1 w Polsce na rynku dostawców chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot. Rozwija oprogramowanie i usługi chmurowe oraz on-premise, oparte o AI (algorytmy sztucznej inteligencji), dla e-sklepów, banków, ubezpieczycieli i usługodawców on-line. Dla dużych, globalnych klientów, w tym z listy Fortune 500 w USA, wdrożyliśmy ponad 150 rozwiązań takich jak Chatbot, Profesjonalny Live Chat, Contact Center czy Wideo – konsultacje, wspierając Obsługę Klienta oraz transakcje e-commerce.

Ekspercki zespół InteliWISE wdraża “pod klucz” rozwiązania wspierające Cyfrową Transformację (Digital Transformation), integrując nowe technologie inteligentnej automatyzacji, zwiększając efektywność e-marketingu oraz e-commerce.

Jako jedna z niewielu polskich firm IT ma technologię chronioną patentem w USA, jest wymieniana w TOP10 globalnych dostawców technologii (“Virtual Agent”), według wiodących analityków z Forrester Research. InteliWISE jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej Akcjonariuszem jest Grupa Asseco.

Kontakt

Kontakt dla mediów: tel. +48 530 035 335; a.potentas@strictminds.com

Kontakt IR: Tomasz Muchalski; tel. 504 212 463; t.muchalski@strictminds.com