Prev post Next post
Press Room / 3 listopada, 2020

InteliWISE wspomoże małe i średnie przedsiębiorstwa

# , , , , ,

Czołowy producent i dostawca AI oferuje darmowe narzędzie dla MSP

InteliWISE – warszawska spółka specjalizująca się w AI oraz E-commerce, oferuje wsparcie dla małych i średnich firm w postaci oprogramowania AI Chatbot. Udostępniony za darmo Wirtualny Asystent pozwoli przedsiębiorcom na uproszczenie pracy w okresie przedświątecznym. 

Wg tegorocznego raportu PARP w Polsce jest obecnie ponad 2 miliony Małych i Średnich Przedsiębiorstw, z czego aż ⅓ należy do sektorów handlowych/usługowych. Ze względu na ciągle trwającą epidemię COVID-19, nadchodzący okres przedświąteczny będzie jeszcze bardziej intensywny dla całego sektora MSP niż w poprzednich latach. Odpowiadając na potrzeby rynku InteliWISE oferuje chętnym przedsiębiorcom wsparcie w postaci darmowego Wirtualnego Asystenta – AI Chatbot.

– W związku z pandemią, niewykluczone, że tegoroczne zakupy przedświąteczne odbędą się prawie w całości online. Uważamy, że w XXI wieku dostęp do najnowszych technologii nie powinien być wyłącznie domeną gigantów e-commerce. Dedykowany Chatbot InteliWISE wesprze i zwiększy wydajność małych sklepów, dzięki automatycznym odpowiedziom na zapytania klientów – komentuje Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE

Chatbot odciąża pracowników, wspierając konsultacje z klientami. Oprogramowanie już na podstawowej wersji może odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania klientów e-sklepów takie jak m.in. proces reklamacji, polityka zwrotów, sposoby płatności, dostępne promocje, wskaże klientowi, gdzie znajdzie swoją fakturę, czy poinformuje o nowych zasadach pracy sklepu stacjonarnego w czasie pandemii. Co ważne, Chatbot jest również w stanie określić status wysyłki, poprzez integrację z większością platform CRM. Jak wynika z badań niezależnych podmiotów, chatboty mogą zmniejszyć ruch na infolinii nawet o 30%.

– Odpowiadając na potrzeby rynku, pomagamy nie tylko pracodawcom, ale również klientom. Chatbot upraszcza proces e-commerce, umożliwiając sprawne zarządzanie dużą ilością zapytań jednocześnie. Bardzo ważna jest również dostępność konsultantów w czasach pandemii – Chatbot jest bezkonkurencyjny, ponieważ jest gotów do działania 24/7. Dla przedsiębiorców potrzebujących rozwiązań skrojonych na miarę, posiadamy płatne wersje, które dostosują Wirtualnego Asystenta do indywidualnych potrzeb i pozwolą wyróżnić się na tle innych sklepów – kończy prezes InteliWISE.

Wszyscy zainteresowani mogą już dzisiaj skorzystać z pomocy wirtualnego asystenta. Demo jest dostępne pod linkiem http://botdesign.pl/

___________________________________________________________________
O spółce:
InteliWISE S.A. #1 w Polsce na rynku dostawców chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot. Dla dużych, globalnych klientów, w tym z listy Fortune 500 w USA, wdrożyliśmy ponad 150 rozwiązań takich jak Chatbot, Voicebot, Profesjonalny Live Chat, Contact Center, Omni-channel czy Wideo – konsultacje, wspierając Obsługę Klienta oraz transakcje e-commerce.
Nasze autorskie oprogramowanie i usługi oparte o AI (algorytmy sztucznej inteligencji), w tym NLU/ NLP (Natural Language Processing), optymalizują pracę e-sklepów, banków, ubezpieczycieli i usługodawców on-line.
Ekspercki zespół InteliWISE wdraża “pod klucz” rozwiązania wspierające Cyfrową Transformację (Digital Transformation), integrując nowe technologie inteligentnej automatyzacji, zwiększając efektywność e-marketingu oraz e-commerce.
Jako jedna z niewielu polskich firm IT ma technologię chronioną patentem w USA, jest wymieniana w TOP10 globalnych dostawców technologii (“Virtual Agent”), według wiodących analityków z Forrester Research. InteliWISE jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku NewConnect, (ticker: ITL).
www.inteliwise.pl
Kontakt
info@inteliwise.com
Kontakt dla mediów: Anna Potentas; a.potentas@strictminds.com
Kontakt IR: Tomasz Muchalski; tel. 504 212 463; t.muchalski@strictminds.com