QubicGames podsumowuje pierwszą, udaną część świątecznej kampanii
Space Pioneer ostatnią grą dostępną za darmo w ramach Anniversary Giveaway
W ramach świątecznej kampanii – The 15 Year Anniversary Giveaway– w dniach od 10 do 22 grudnia QubicGames udostępnił za darmo swoim użytkownikom 8 gier, a kolejne dwie będą dostępne w dniach 23 i 24 grudnia. W sumie w kampanii weźmie udział ponad 200.000 graczy, którzy pobiorą za darmo ponad milion kopii gier. Dzięki temu z jednej strony wzrośnie rozpoznawalność spółki, z drugiej sprzedaż jej produktów. Końcowy efekt kampanii poznamy na początku stycznia 2020 r.
W wyniku tej oraz poprzednich promocji QubicGames wprowadził do rankingu najlepiej pobieranych gier w sklepie eShop na konsoli Nintendo Switch około 10 tytułów w każdym z istotnych rynków, w tym Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec oraz Australii.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów kampanii świątecznej na 15- lecie Spółki. Liczba osób biorących udział w kampanii przekroczyła kilkukrotnie nasze oczekiwania, a sama kampania odbiła się szerokim echem wśród użytkowników konsol Nintendo oraz w mediach specjalizujących się w informacjach i recenzjach związanych z konsolami japońskiego giganta. – powiedział Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Efektem świątecznej kampanii na 15- lecie jest ogromne zainteresowanie spółką. Firmową stronę odwiedziło od 10 grudnia ponad 270.000 unikalnych gości, co przełożyło się na zwiększenie świadomości graczy Nintendo zarówno marką QubicGames, jak i jej produktami. Zauważalny jest wyraźny wzrost sprzedaży wielu z gier QubicGames w okresie kampanii.
Końcówka kampanii będzie naprawdę mocna, 23 grudnia za darmo dostępna będzie jedna z najlepszych gier wydanych przez spółkę – Mana Spark, a 24 grudnia, nasza niespodzianka i najnowszy release – Space Pioneer. Kilkanaście gier w Top30 na Święta oraz premiery 3 gier w dniach 25 i 26 grudnia zapowiadają bardzo udany koniec roku 2019 i początek roku 2020. – podsumowuje prezes.