Niespodzianka od QubicGames na święta ujawniona

Największa kampania marketingowa na Switch rusza w dniu dzisiejszym
Już dzisiaj rozpocznie się największa kampania marketingowa w historii Nintendo Switch, zamykająca obchody 15- lecia istnienia QubicGames. Od 10 do 24 grudnia, w ramach świątecznej promocji na jubileusz, Spółka rozda swoim użytkownikom setki tysięcy gier. Rok zostanie domknięty 3 premierami gier w dniach 25 i 26 grudnia.
Więcej
QubicGames rozpoczyna promocję pod nazwą „The 15 Year Anniversary Giveaway + Sale”. Przez najbliższe dni Spółka udostępni za darmo 10 gier – Robonauts, Geki Yaba Runner, Puzzle Book, One Strike, Wreckin’ Ball Adventure, Koloro, #RaceDieRun, REKT! High Octane Stunts, Mana Spark i tajemniczy tytuł, który zostanie ujawniony w późniejszym terminie. Pierwsza gra, Robonauts, będzie dostępna za darmo od 10 do 15 grudnia dla wszystkich użytkowników posiadających grę QubicGames na konsoli Nintendo, kolejne gry będą dostępne przez 24 godziny.
– Okres przedświąteczny zaczęliśmy od serii udanych promocji, takich tytułów jak Mana Spark, Blazing Beaks, Warlocks 2: God Slayers czy Akane. Dzisiaj przechodzimy do najważniejszej części naszej kampanii świątecznej powiązanej z 15- leciem QubicGames. W przeciągu kilkunastu dni planujemy rozdać setki tysięcy, a może nawet miliony gier na konsolę Nintendo. Chcemy, żeby nasi gracze poczuli się naprawdę docenieni, a sama kampania przyciągnie uwagę mediów i nowych graczy do marki QubicGames. – informuje prezes Spółki, Jakub Pieczykolan.
Całość działań w tym roku zakończy premiera trzech gier tuż po zakończeniu Giveaway. Spółka wprowadzi do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch gry Barbatrous: Tavern of Emyr i Sheep Patrol dnia 25 grudnia 2019 roku, oraz grę Akuto: Showdown 26 grudnia 2016 roku. Tym samym QubicGames wyda w obecnym roku 24 gry na najnowszą konsolę Nintendo.
– Grudzień powinien być bardzo dobrym okresem dla QubicGames, seria promocji, kampania marketingowa „The 15 Year Anniversary Giveaway + Sale” oraz cztery istotne premiery. Działania te pozwolą pozyskać kolejnych graczy an konsoli Nintendo Switch i rozpocząć nowy etap Spółki w roku 2020 związany z wydawaniem coraz większych i bardziej rozpoznawalnych tytułów na konsolach Nintendo, Sony i Microsoft – dodaje prezes.
Więcej informacji o kampanii dostępnych jest na dedykowanej stronie www.qubicgames.com/15years
O spółce:
QubicGames SA to wydawca i developer niezależnych gier Premium z 15-letnim doświadczeniem. Spółka specjalizuje się w tworzeniu, portowaniu i wydawaniu gier na platformę Nintendo Switch. Jest skutecznym i globalnym wydawcą, który współpracuje z developerami z ponad 10 krajów. W swoim portfolio wydawniczym ma ponad trzydzieści gier wydanych na najnowszej konsoli Nintendo, których sprzedaż osiągnęła ponad 1 500 000 kopii. Od września 2016 roku akcje QubicGames są notowane na rynku NewConnect.
więcej informacji o spółce można znaleźć na:
- Stronie internetowej https://qubicgames.com/
- Facebooku https://www.facebook.com/havefuneverywhere/
- Twitterze https://twitter.com/QubicGames
Kontakt dla mediów:
Sylwia Borowska, +48 791 910 702
Kontakt dla inwestorów:
Tomasz Muchalski +48 504 212 463