Prev post Next post
Press Room / 28 listopada, 2019

Model Builder dynamicznie buduje wishlistę

# , , , , , , ,

Moonlit kontynuuje prace związane z pierwszą premierą studia –  Deadliest Catch: The Game. Tytuł zbiera coraz więcej pozytywnych recenzji, co dobrze rokuje przed premierą pełnej wersji planowaną na przyszły rok. Model Builder, drugi z projektów spółki, trafił już na listę najbardziej oczekiwanych gier na Steamie i wzbudził zainteresowanie m.in. portali gamingowych w Chinach.

 

Deadliest Catch: The Game to pierwsza z trzech gier premium, które spółka planuje wydać do końca 2022 roku. Produkcja bazuje na serialu stacji Discovery Channel zatytułowanym po polsku Najniebezpieczniejszy Zawód Świata. Premiera Early Access (Wczesny Dostęp – w wersji rozwojowej) gry w serwisie Steam miała miejsce 14. listopada 2019 r.

– W dniu premiery gry w Early Access mieliśmy ok. 60% pozytywnych recenzji. To nie jest imponujący wynik, ale warto zwrócić uwagę, że były one zaniżone przez użytkowników krajów nieanglojęzycznych, którzy niekoniecznie są zaznajomieni z wersją gry w formie wczesnego dostępu (rozwojowej). Jeśli liczyć tylko język angielski, liczba pozytywnych komentarzy wynosiła 75%. Obecna średnia szybko dąży do tego poziomu (aktualnie 69%). Czekamy wciąż na zasadniczą promocję gry przez Discovery, co naturalnie przełoży się na wzrost jej rozpoznawalności oraz sprzedaż – podkreśla Michał Gardeła, prezes Moonlit S.A.

Premiera pełnej wersji Deadliest Catch: The Game jest planowana na 2020 rok. Spółka ma już przygotowany plan aktualizacji, który zwiększy potencjał gry oraz rozwinie najbardziej oczekiwane elementy rozgrywki – współpracę gracza z załogą statku oraz system rankingowy.

– Plany produkcyjne na najbliższą przyszłość obejmują rozwój mechaniki zarządzania załogą statku oraz dodawanie kolejnych ficzerów i elementów rozgrywki. Na bieżąco wprowadzamy też kolejne wersje językowe. Zmiany oraz nowe elementy rozgrywki są konsultowane ze sporą społecznością graczy zgromadzoną na oficjalnym serwerze Discord. Potencjał Deadliest Catch: The Game jest duży, dlatego nie wątpimy w sukces naszej produkcji. – kontynuuje prezes Moonlit.

Moonlit jest również zadowolony z efektów budowania tzw. Wishlisty Steam (czyli listy życzeń Steam – liczby osób zainteresowanych tytułem) dla kolejnej produkcji – gry Model Builder. Już na obecnym etapie gra wzbudza spore zainteresowanie nie tylko w Europie, ale i na świecie. – W ciągu ostatnich tygodni Model Builder pojawił się na liście najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam i nadal bardzo szybko awansuje w jej rankingu. Obserwujemy także spore zainteresowanie projektem na platformach społecznościowych. Na tak wczesnym etapie produkcji jest to świetny predyktor sukcesu. Naszą wiarę w ten tytuł podnosi również fakt, że informacje o nadchodzącej produkcji dotarła do najliczniejszego grona odbiorców na rynku gier i konsol – mieszkańców Chin, co przełożyło się na wyraźny wzrost liczby dodań do wishlisty.– mówi Michał Gardeła. Moonlit S.A. planuje m.in. dedykowane akcje marketingowe w wybranych krajach, w tym dużą kampanię w Chinach. Data premiery gry nie została jeszcze ostatecznie ustalona.

 

 

O spółce

Moonlit to polska spółka gamingowa o solidnym softwearehous’owym rodowodzie. Produkcyjny background został wielokrotnie doceniony przez polskie oraz zagraniczne studia gamingowe. Za przykład posłużyć może m.in. system koszenia trawy w Garden Flipper (doceniony przez youtuberów) lub rozwiązania graficzne w Ultimate Fishing Simulator.

Stworzony w Moonlit system symulacji wody UWS znalazł zastosowanie m.in w takich hitach jak U Boat, The Raft, czy wspomniany wyżej Ultimate Fishing Simulator. Spółka zajęła punktowo drugie miejsce w konkursie GameInn, wyprzedzając Techland oraz inne czołowe polskie spółki z branży.

 

Strona internetowa https://moonlit.games/