DDM Games wyda LOF na rynku japońskim
DDM Games wyda LOF na rynku japońskim
Layers of Fear wyjdzie na iOS
DDM Games wyda LOF na rynku japońskim
Layers of Fear wyjdzie na iOS
Bloober Team nie kończy zaskakiwać. Spółka bez rozgłosu przygotowała mobilną wersję swego najpopularniejszego dotychczas brandu – czyli Layers of Fear. Ukaże się w wersji na urządzenia z systemem iOS w końcówce bieżącego roku. Wydawcą gry na rynku japońskim będzie tamtejszy gigant DDM Games.
– W mojej ocenie LOF to jedna z najlepiej wyglądających gier na platformy iOS. Przez cały czas produkcji konsultowaliśmy się z zespołem Apple. Nie ukrywam, że gra w dużej mierze przygotowana jest pod rynek japoński, gdzie spotyka się wielką popularnością. Tym bardziej cieszymy się, że udało nam się podpisać umowę z DMM Games.- podkreśla Piotr Babieno, prezes Bloober Team. DMM odpowiedzialny będzie za wydanie, marketing i dystrybucję gry w Japonii. Moment wydania gry nie będzie przypadkowy. Bloober Team chce wykorzystać najlepszy okres sprzedażowy dla gatunku, który zaczyna się przed Halloween i trwa aż do Świąt. Już w przyszłym tygodniu zarząd krakowskiej spółki będzie obecny na Tokyo Games Show gdzie będzie promował Layers of Fear i Blair Witch.
Bloober Team nie kończy zaskakiwać. Spółka bez rozgłosu przygotowała mobilną wersję swego najpopularniejszego dotychczas brandu – czyli Layers of Fear. Ukaże się w wersji na urządzenia z systemem iOS w końcówce bieżącego roku. Wydawcą gry na rynku japońskim będzie tamtejszy gigant DDM Games.
– W mojej ocenie LOF to jedna z najlepiej wyglądających gier na platformy iOS. Przez cały czas produkcji konsultowaliśmy się z zespołem Apple. Nie ukrywam, że gra w dużej mierze przygotowana jest pod rynek japoński, gdzie spotyka się wielką popularnością. Tym bardziej cieszymy się, że udało nam się podpisać umowę z DMM Games.- podkreśla Piotr Babieno, prezes Bloober Team. DMM odpowiedzialny będzie za wydanie, marketing i dystrybucję gry w Japonii. Moment wydania gry nie będzie przypadkowy. Bloober Team chce wykorzystać najlepszy okres sprzedażowy dla gatunku, który zaczyna się przed Halloween i trwa aż do Świąt. Już w przyszłym tygodniu zarząd krakowskiej spółki będzie obecny na Tokyo Games Show gdzie będzie promował Layers of Fear i Blair Witch.