Dobre statystyki przed premierą GREEN HELL

Ponad 420 000 osób liczy już lista oczekujących na premierę pełnej wersji GREEN HELL zapowiedzianą na 5 września. Gra w wersji early acces sprzedała się już w ponad 224 000 kopii generując historycznie 6,68 mln zł przychodów i 2,8 mln zysku. W pierwszym półroczu 2019 r. przy przychodach na poziomie 2 mln zł, Creppy Jar wypracował niespełna 0,62 mln zł zysku netto.

 

Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 0,95 mln zł, Creepy Jar zarobił w minionym kwartale niecałe 0,26 mln zł. Narastająco wyniki te wyniosły odpowiednio 0,62 i 1,99 mln zł.  – Dopinamy ostatnie detale przed premierą 5 września. Biorąc pod uwagę zainteresowanie GREEN HELL graczy na całym świecie i wszystkie statystyki, jesteśmy dobrej myśli. – podsumowuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

 

Mimo roku od premiery GREEN HELL w wersji early acces, gra wciąż spotyka się z bardzo dobrym odbiorem ze strony graczy utrzymując średnio 84% recenzji pozytywnych na platformie STEAM. Symulator przetrwania autorstwa Creepy Jar polubiło już na Facebooku ponad 54 000 osób, a na platformie STEAM, śledziło ją prawie 104 000 graczy. Liczba Twitter followers przekroczyła 3 200 osób. Biorąc pod uwagę tylko dziewięciu najbardziej popularnych youtuberów, filmy związane z GREEN HELL obejrzało ponad 5 000 000 użytkowników.