Zakończenie prac graficznych i designerskich nad grą planszową Halls of Horror
iFun4all startuje z kampanią marketingową i zapowiada kampanię gry na portalu Kickstarter

Krakowski deweloper gier iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad wersją recenzencką gry planszowej Halls of Horror. Już dzisiaj wystartowała kampania promocyjna tytułu bazującego na cyfrowym oryginale współtworzonym z Microsoft Corporation. Działania te poprzedzają rozpoczęcie kampanii na portalu Kickstarter, w wyniku której spółka liczy na pozyskanie środków na dalszą produkcję gry.

page1image1781664

iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad recenzencką wersją gry Halls of Horror, która powstaje na bazie i w bezpośrednim nawiązaniu do gry cyfrowej stworzonej we współpracy z Microsoft Corporation. Wersja planszowa tytułu jest samodzielnym projektem krakowskiego producenta. Jak zapowiedziała spółka we wcześniejszym komunikacie, jego produkcja przewidywana jest z funduszy pozyskanych podczas kampanii na portalu Kickstarter, do startu której trwają obecnie intensywne przygotowania.

Kampanie gier planszowych na Kickstarterze rządzą się swoimi prawami np. na stronie poświęconej grze potrzebne są filmy przedstawiające rozgrywkę, recenzje oraz filmy od influencerów. – tłumaczy Michał Mielcarek, prezes iFun4all. – Teraz, po zakończeniu prac nad podstawową wersją gry, jest czas na budowanie społeczności, działania marketingowe, produkcję i rozesłanie wersji recenzenckiej oraz zbieranie informacji zwrotnej. Nie chcemy więc śpieszyć się z ustaleniem daty rozpoczęcia kampanii crowdfundingowej – dodaje.

Gra została gruntownie przetestowana przez graczy i już na wczesnym etapie produkcji zyskała bardzo pozytywny odzew. W wariancie przeznaczonym dla 3-4 graczy trafi do recenzentów w ciągu najbliższego miesiąca. – Równocześnie pracujemy nad dodatkowymi trybami, które umożliwią rozgrywkę w wersji dla 1-4 graczy. Właśnie ten rozszerzony wariant będzie dostępny na Kickstarterze – mówi prezes.

Wersja planszowa, podobnie jak jej cyfrowy oryginał, utrzymana jest w konwencji horroru i będzie dostępna w angielskiej wersji językowej. W celu poszerzenia grona odbiorców iFun4all zdecydował się na stworzenie instrukcji z zasadami gry także w innych językach – hiszpańskim, francuskim oraz niemieckim (spółka rozważa także tłumaczenie na język włoski i polski). Dodatkową cechą, która czyni grę ciekawszą dla potencjalnych wspierających są, oprócz elementów papierowych, szczegółowe, trójwymiarowe figurki postaci oraz antagonisty.

Wraz z ogłoszeniem tytułu iFun4all rozpoczął kampanię marketingową, mającą na celu pozyskanie jak największej społeczności graczy i wspierających. W tym celu już dziś urucho- miona została strona internetowa gry, na której można znaleźć opis rozgrywki, zasady oraz wizualizacje komponentów. Ponadto spółka będzie prowadziła szeroko zakrojone działania promocyjne obejmujące: kampanie na portalach społecznościowych, portalach dedykowanych grom planszowym oraz współpracę z influencerami. – Nie wykluczmy także wykorzystania platformy Mixer do zwiększenia grona osób zainteresowanych tytułem. Na kanale poświęconym Halls of Horror rozważamy pokazywanie wizualizacji wersji planszowej oraz zamieszczenie informacji o dedykowanej stronie gry – podsumowuje Michał Mielcarek.