Prev post Next post
Press Room / 10 października, 2018

Zwrot kosztów produkcji gry GREEN HELL wraz z marketingiem

Zwrot kosztów produkcji gry wraz z marketingiem

GREEN HELL już na plusie

 

Koszty produkcji GREEN HELL wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access, poinformował Creepy Jar, producent i wydawca tytułu. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93 000 kopii.

 

 

Grę kupiono już ponad 93 000 tysięcy razy, co oznacza, zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 miliona złotych. Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Cały czas pracujemy nad tym by gra była coraz bardziej atrakcyjna dla użytkowników. I tak się dzieje. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300 000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne- komentuje Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.   

           

Do wiosny 2019 r. czeka nas aż 6 dużych aktualizacji GREEN HELL z czego jedna trafi do użytkowników już dziś. Wprowadza ona m.in. nowe gatunki zwierząt i oraz znacznie rozszerza możliwości budowania. GREEN HELL trafił na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.  Od początku gra trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już siódmy tydzień. Grę oceniło już ponad 1400 graczy, a średnia ocen to wciąż blisko 8.5.