7LEVELS podpisało umowę z Rainy Frog na wydanie „Castle of Heart” w Japonii

7LEVELS, akredytowany developer gier na konsole Nintendo, podpisał umowę z Rainy Frog. Japońska firma zajmie się wydaniem i marketingiem gry „Castle of Heart” na konsolę Nintendo Switch na terenie Japonii. Wydanie gry planowane jest na IV kwartał 2018 roku,a o konkretnej dacie premiery spółka poinformuje w późniejszym terminie. Cena gry została ustalona na poziomie 1500 jenów.

– Ze względu na niedotrzymanie terminu wydania gry przez poprzedniego wydawcę oraz specyfikę rynku japońskiego, zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z firmą Rainy Frog. Bardzo cieszymy się z pozyskania partnera specjalizującego się w dystrybucji gier na urządzenia Nintendo – mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7LEVELS.

Rainy Frog to firma działająca na rynku od 2013 r., specjalizująca się wydawaniem gier na rynku japońskim oraz w Europie i Ameryce Północnej. Będzie odpowiedzialna za marketing i dystrybucję cyfrową „Castle of Heart” w Japonii, która stanowi rynek ze zdecydowaną większością odbiorców gier na konsole Nintendo w Azji. Umowa wydawnicza nie odbiega od standardów rynkowych i przewiduje dla wydawcy wyłączność na prowadzenie działań na rynku japońskim w okresie 2 lat z automatycznym przedłużeniem na kolejne roczne okresy.  Jednocześnie obie strony ustaliły cenę gry na poziomie 1500 jenów.

7Levels samodzielnie wprowadziła grę do sprzedaży na rynki w Europie, Australii i w Ameryce (Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk). Natomiast na terenie Japonii będącej dużo trudniejszym i bardziej specyficznym rynkiem, studio potrzebuje współpracy z wydawcą, który będzie odpowiadał za dystrybucję cyfrową Castle of Heart.

 

7Levels zakończyło już pracę nad prototypem kolejnej gry. Powinna ona trafić do sprzedaży w przyszłym roku. To platformowa, przygodowa gra akcji, osadzona w innym niż Castle of Heart klimacie. Tytuł zadebiutuje na Nintendo Switch i będzie wykorzystywać unikalne funkcjonalności konsoli. Od momentu wprowadzenia Nintendo Switch na rynek (marzec 2017 r.), japońska konsola sprzedała się w nakładzie ponad 20 mln sztuk na całym świecie, wyprzedzając dotychczasowych liderów (Nintendo Wii oraz Sony PS4) i ustanawiając nowy rekord sprzedaży w pierwszym roku od dnia premiery.