Creepy Jar przedstawił „mapę drogową” dla swojego hitu

Green Hell sprzedał się już w blisko 67 000 kopii

 

Creepy Jar, warszawskie studio specjalizujące się w produkcji gier z segmentu survival simulation, opublikował „mapę drogową” dla swojego hitu GREEN HELL. Największą niespodzianką jest wprowadzenie do gry trybu „współpraca”, co powinno jeszcze bardziej podnieść atrakcyjność tytułu, który w wersji „early access” został kupiony już przez blisko 67 000 graczy. Na tzw. wishlist znajduje się już ponad 170 000 oczekujących.

 

Popularność GREEN HELL rośnie z dnia na dzień. Grę kupiono już blisko 67 000 tysięcy razy, co oznacza, lada dzień zwrócą się koszty produkcji wraz z marketingiem. Rewelacyjnie wygląda również wishlista, która liczy już ponad 170 000 oczekujących, co oznacza, że pełna wersja gry ma przynajmniej kilkukrotnie wyższy potencjał sprzedażowy – komentuje Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.   

             GREEN HELL trafił na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.  Od początku gra trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już trzeci tydzień. Grę oceniło już blisko 1100 graczy, a średnia ocen to 8.5. To historycznie jeden z najwyższym wyników jeśli chodzi o rodzime produkcje.

Z opublikowanej dzisiaj „mapy drogowej” dla GREEN HELL wynika, że do wiosny 2019 r. czeka nas aż 6 dużych aktualizacji. Największym zaskoczeniem jest darmowy dodatek (free DLC) zapowiedziany na wiosnę 2019 r. już po premierze pełnej wersji. – To tzw. Co-op mode. Nie chcemy w tym momencie zdradzać więcej szczegółów. Szykujemy dla graczy dużą niespodziankę, dzięki której znacząco zwiększy się atrakcyjność gry, a co za tym idzie jej potencjał sprzedażowy- podkreśla Marek Soból.