Prev post Next post
Press Room / 17 września, 2018

7Levels ustali szczegóły współpracy z nowym wydawcą na Tokyo Game Show

7Levels ustali szczegóły współpracy z nowym wydawcą na Tokyo Game Show

 

7Levels, krakowski developer specjalizujący się w tworzeniu gier na konsole Nintendo, zaprezentuje nowy projekt oraz ustali wstępne szczegóły z nowym wydawcą dla gry Castle of Heart w Azji na rozpoczynających się w czwartek targach Tokyo Game Show. Spółka wypowiedziała umowę firmie Natsume Atari, która  miała być wydawcą tytułu w Azji.

 

Zależy nam na wydaniu gry w Azji do końca roku. Po opóźnieniach ze strony dotychczasowego wydawcy, uznaliśmy że nie gwarantuje on nam dochowania ustalonego terminu i wystarczającego zaangażowania. Dlatego postanowiliśmy nie czekać i działać. Wypowiedzieliśmy umowę i będziemy prowadzili zaawansowane rozmowy z nowym potencjalnym wydawcą na Tokyo Game Show. Mam nadzieję, że wrócimy z konkretnymi informacjami dotyczącymi wydania Castle of Heart w 2018 r. To dla nas kluczowa sprawa- mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Spółka samodzielnie wprowadziła grę do sprzedaży na rynki w Europie, Australii i w Ameryce (Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk). Natomiast na terenie Azji, która jest dużo trudniejszym i bardziej specyficznym rynkiem, studio potrzebuje współpracy z wydawcą który będzie odpowiadał za dystrybucję cyfrową Castle of Heart.

 

7Levels zakończyło już pracę nad prototypem kolejnej gry. Powinna ona trafić do sprzedaży w przyszłym roku. To platformowa, przygodowa gra akcji, osadzona w innym niż Castle of Heart klimacie. Tytuł zadebiutuje na Nintendo Switch i będzie wykorzystywać unikalne funkcjonalności konsoli. – Zapewniam, że szykujemy fanom Nintendo duża niespodziankę. Będziemy pokazywali tytuł za zamkniętymi drzwiami na Tokyo Game Show- zapowiada wiceprezes.

Od momentu wprowadzenia Nintendo Switch na rynek (marzec 2017 r.), japońska konsola sprzedała się w nakładzie ponad 20 mln sztuk na całym świecie, wyprzedzając dotychczasowych liderów (Nintendo Wii oraz Sony PS4) i ustanawiając nowy rekord sprzedaży w pierwszym roku od dnia premiery.