Prev post Next post
Press Room / 19 czerwca, 2018

iFun4all wyprodukuje grę na platformę streamingową Microsoftu

 iFun4all i Mixer, platforma streamingowa należąca do Microsoftu, ogłosiły, że pracują wspólnie nad nową grą, w której użyte będą niewykorzystywane wcześniej doświadczenia i mechanizmy rozgrywki.

Zgodnie z umową iFun4all zajmie się kompleksowym developingiem gry, a amerykański partner sfinansuje jej produkcję oraz zapewni wsparcie marketingowe i technologiczne. Premiera gry odbędzie się jeszcze w tym roku.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani nawiązaniem współpracy z Mixerem nad projektem, który jest najbardziej innowacyjną, zaawansowaną technologicznie i wyjątkową grą w historii naszego studia. Mixer zaufał naszej wizji i postanowił wspierać pomysł. Nie moglibyśmy być bardziej dumni i szczęśliwi widząc, jak rozwija się nasza współpraca” – deklaruje Michał Mielcarek, CEO iFun4all S.A.

Na początku 2018 roku spółka iFun4all S.A. poinformowała, że pracuje nad trzema różnymi grami. Firma zapowiedziała już Far Peak oraz Ritual. Produkcja tworzona w kolaboracji z Mixerem jest trzecim z wcześniej zapowiadanych tytułów. – „Produkcja zarówno Far Peaka oraz Rituala postępuje zgodnie z planem. Obie produkcje są w toku. Pracują nad nimi dedykowane zespoły deweloperskie iFun4all”podkreśla Michał Mielcarek. 

iFun4All:

iFun4all to niezależny producent gier video. Firma powstała w 2009 roku. Od 2014 tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real-World Data” – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Dotychczas developer stworzył m.in. takie gry jak „Serial Cleaner”, „Red Game Without A Great Name” czy „Green Game: TimeSwapper”. 

Mixer:

Mixer (dawny Beam) to platforma streamingowa od 2016 r. należąca do firmy Microsoft. Specjalizuje się w strumieniowaniu gier komputerowych. Wśród konkurencji wyróżnia się przede wszystkim funkcjami umożliwiającymi widzom interakcję z twórcami oraz usprawniem komunikacji między grającym i oglądającym. Dzięki platformie widzowie mogą wpływać na przebieg rozgrywki niektórych gier oraz uczestniczyć w transmisjach niemalże w czasie rzeczywistym, gdyż zaledwie z jednosekundowym opóźnieniem. Od 2017 roku Mixer hostuje również wydarzenia e-sportowe i gamingowe dzięki nowemu studiu Mixer NYC z siedzibą w Nowym Jorku.