Gun Media, amerykański producent i wydawca gier video, będzie wydawcą produkowanej przez Bloober Team gry o roboczym tytule H2O. To największa umowa w historii giełdowej spółki. Gra trafi do sprzedaży w 2019 r. Bloober Team oprócz znaczącej płatności stałej będzie partycypować w przychodach ze sprzedaży już od pierwszej sztuki.

 

Pracowaliśmy nad tym projektem od kilku miesięcy. Szczegóły finansowe umowy są objęte klauzulą poufności, ale mogę powiedzieć, że to największa umowa w historii spółki. Bloober Team będzie otrzymywał wynagrodzenie typu advance, sukcesywnie, wraz z realizacją kolejnych kamieni milowych zapisanych w umowie – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team. Dodatkowo umowa przewiduje, że Bloober Team będzie partycypował w zyskach z gry od pierwszej sprzedanej sztuki.

Gra trafi na rynek w 2019 r. Jej wydawcą będzie firma Gun Media, wydawca gry Friday’s 13th (Piątek trzynastego), opartej na kultowym horrorze o tym samym tytule, która jest jednym z największych hitów sprzedażowych 2017 roku. Współpraca obu spółek znakomicie wpisuje się w strategie obu firm a połączenie unikalnego know – how obu partnerów ma szansę zaowocować znakomitą produkcją.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Gun Media. Randy i jego zespół od początku dostrzegli potencjał naszej produkcji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy produkcję, która będzie wspominana po latach – dodaje Babieno.

Wszyscy jesteśmy wielkimi fanami pracy Bloober Team i jednocześnie miłośnikami horroru. Praca z nimi nad kolejnym tytułem to dla nas naturalny krok dalej – mówi Ismael Vicens, starszy producent w Gun Media. – Nasza filozofia zawsze polegała na tworzeniu i wydawaniu produkcji, które są nowymi doświadczeniami, a nie tylko grami. Bloober Team podziela podobną wizję rozwoju branży i nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, nad czym pracują– dodaje. 

Bloober Team SA to niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku „hidden horror”. W krakowskim studio Bloober Team zatrudnia i współpracuje z grupą blisko 100 najlepszych specjalistów w branży w Polsce.

 Gun Media, z siedzibą w Kentucky, jest wydawcą produktów interaktywnej rozrywki złożonej z weteranów branży z wyjątkowymi i uzupełniającymi się doświadczeniam. Cały zespół podziela zamiłowanie do horroru i wizję, że tworzenie gier to nie tylko tworzenie produktu, ale mieszanie sztuki, designu i technologii w celu tworzenia doświadczeń, które angażują i bawią graczy z całego świata. Misją Gun jest wspieranie nowatorskich rozwiązań w interaktywnych horrorach, angażowanie graczy i fanów tego gatunku na wielu platformach.

 

Kontakt:

Piotr Babieno; +48 12 3538555; piotrb@blooberteam.com

Tomasz Muchalski; + 48 504 212 463; t.muchalski@everestconsulting.pl