Prev post Next post
Press Room / 7 września, 2017

QubicGames wydaje największą dotychczas grę ze swojego portfolio. „Robonauts” zadebiutuje 19 września na konsoli Sony PS4 i jeszcze we wrześniu na konsoli Nintendo Switch!

QubicGames ujawniło datę premiery najbardziej wyczekiwanej gry ze swojego portfolio produkcyjnego! „Robonauts” zadebiutuje 19 września na platformie sprzedażowej Sony PlayStation 4. Jeszcze we wrześniu „Robonauts” ma ukazać się na najważniejszym dla tego tytułu urządzeniu – hybrydowej konsoli Nintendo Switch, z którą warszawskie studio już wiąże kolejne produkcje.

„Robonauts” jest największą grą w 13-letnij historii QubicGames, a zarazem pierwszą, którą studio planuje wprowadzić na konsole Sony PS4 i Nintendo Switch. – Gra „Robonauts”, ze względu na jej wysokie walory rozrywkowe, powstała z myślą o konsolach najnowszej generacji, w szczególności najnowszej konsoli Nintendo. Dnia 19 września tytuł zadebiutuje na urządzeniach Sony PS4, a jeszcze w tym samym miesiącu gra trafi na konsole Nintendo Switch. W październiku planujemy jej wydanie na komputery PC/Mac – mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – W dniu dzisiejszym zakończył się proces certyfikacji gry na konsolę Nintendo Switch. Data wydania na tą platformę zostanie ustalona w przeciągu kilku dni – dodał prezes.

„Robonauts” to dynamiczna, zręcznościowa gra platformowa (arcade shooting game). Ze względu na wysokiej jakości oprawę audiowizualną i wciągającą rozgrywkę, tytuł cieszył się ogromną popularnością m.in. na tegorocznych targach Gamescom w Kolonii. Produkcja trafi do cyfrowego sklepu Sony już we wtorek 19 września, a w tym miesiącu planowana jest także jej premiera na Nintendo Switch.

Również we wrześniu planowany jest debiut gry imprezowej „Astro Bears Party”, którą QubiGames przygotował specjalnie na konsolę Nintendo Switch. – Obie gry są naszymi najważniejszymi autorskimi produkcjami na hybrydową konsolę nowej generacji. Jeszcze w tym roku planujemy premierę dwóch mniejszych tytułów na Switchu – „Mad Carnage” oraz „Scrap’em Up”. Dodatkowo jesteśmy na końcowym etapie portowania gry „BRAWL” produkcji Bloober Team na konsolę Nintendo – podsumował Jakub Pieczykolan.

Przypomnijmy, że jednym z elementów strategii rozwoju QubicGames jest produkcja własnych tytułów oraz portowanie gier zewnętrznych producentów na cieszącą się ogromną popularnością konsolę Nintendo Switch. W zeszłym tygodniu QubicGames informował o zawiązaniu wspólnie ze studiem PLAYWAY spółki SONKA, której zadaniem będzie konwertowanie dotychczasowych tytułów obu wydawców, ich wydawanie oraz tworzenie nowych IP na hybrydową platformę Nintendo. Ze względu na wciąż rosnące zainteresowanie urządzeniem japońskiego producenta, przy jednoczesnej niewielkiej liczbie tytułów dostępnych na tę konsolę (nieco ponad sto gier), jeszcze w tym roku i w pierwszym kwartale 2018 spod skrzydeł spółki SONKA ma wyjść kilka istotnych projektów, w tym The Way, Car Mechanic Flipper oraz 911 Operator.

 

 

O spółce:

QubicGames to wydawca gier i studio developerskie z ponad 12-letnim stażem. Spółka tworzy i wydaje gry Premium na konsole Sony PS4, Xbox One, Nintendo Switch oraz komputery PC/Mac. Jest pomysłodawcą i współproducentem własnego silnika gier C-Way, realizowanego w latach 2012-14 wspólnie z Politechniką Warszawską, przy wsparciu NCBiR. Spółka jest  również twórcą i właścicielem popularnego portalu AdoptMyGame – serwisu B2B skierowanego do deweloperów oraz wydawców gier. W 2016 roku QubicGames  zadebiutował na rynku NewConnect.

Kontakt:

Barbara Brozda, 518 734 141