Prev post Next post
Press Room / 23 czerwca, 2014

Godfire: Rise of Prometheus najlepszą grą tygodnia

Godfire: Rise of Prometheus otrzymał tytuł Apple Editors’ Choice i szeroką ekspozycję w kanale sprzedaży. Dzięki swojej jakości i kampanii promocyjnej znajduje się w czołówce sprzedaży w Apple App Store.

– Po pierwszych dniach sprzedaży oceniamy, że osiągnęliśmy kolejny sukces. Drugi raz z rzędu nasza gra otrzymała tytuł Apple Editors’ Choice. Oczywiście jest zbyt wcześnie żeby mówić o szczegółowych wynikach sprzedaży, ale są one zadowalające i będą widoczne już w raporcie za drugi kwartał. – mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. – Niezwykle istotnym jest dla nas możliwość powtarzania raz osiągniętego sukcesu – kontynuuje Kościelny.

Apple Editors’ Choice to na największe wyróżnienie jakie może dostać produkt sprzedawany w App Store. Prócz tego Godfire jest reklamowany poprzez banery w ponad 100 krajach. – Promocja Apple to potwierdzenie naszej jakość i potencjału. Ma to oczywiście bezpośrednie przełożenie na wysokość sprzedaży. Dodatkowo przy okazji Godfire mamy dużo większe doświadczenie wyniesione z produkcji Real Boxing i dużo lepiej rozwinięty wachlarz możliwości monetyzacji gry. Nie bez znaczenia jest również gra jest droższa niż jej poprzedniczka i kosztuje 6,99 USD- podkreśla Kościelny. Od kilku dni Godfire zajmuje wysokie pozycje w rankingach gier płatnych oraz najlepiej zarabiających.

Godfire: Rise of Prometheus spotkał się również z bardzo pozytywnym odbiorem przez media – dotychczasowa średnia ocena gry to 4/5.

Przypomnijmy, że jest to gra typu action-adventure osadzona w realiach starożytnej Grecji przeznaczona na smartphony i tablety. Miała premierę w Apple App Store 19 czerwca. W III kwartale gra trafi na urządzenia z systemem Android, a w planach jest również wsparcie dla innych platform sprzętowych.

Touch Arcade „Nectar of the Gods…” 4/5
Games in Asia “AAA mobile gaming experience…” 8/10
IPHONESOFT.FR “The blockbuster everyone expected…” 8/10
Cult of Mac “The most badass iOS game ever…”
What mobile “Best graphics we’ve ever seen on mobile…”

O spółce:
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit Real Boxing. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki- Godfire: Rise of Prometheus, produkowanej wspólnie z Platige Image – najlepszym studiem animacji w Polsce. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W ubiegłym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 8 mln zł (wzrost o 68%), spółka wypracowała 0,72 mln zł zysku netto (wzrost o 65%). Zysk operacyjny wyniósł 0,96 mln zł.

KONTAKT:
Remigiusz Kościelny – prezes zarządu,
tel. 52 3215728
remigiusz.koscielny@vividgames.com
Tomasz Muchalski
tel. 504 212 463
t.muchalski@everestconsulting.pl