Prev post
Press Room / 12 października, 2022

Achilles: Legends Untold trafia na Epic Games Store i otrzymuje dużą aktualizację

# , , , , , ,

Achiles: Legends Untold, gra toruńskiego studia Dark Point Games, jest od dziś dostępna w formule Early Access na Epic Games Store. Do tej pory, tytuł był obecny na Steamie, gdzie zdobył ponad 73% pozytywnych ocen. Premierze na kolejnej platformie towarzyszyć będzie duży update. Spółka w tym roku intensywnie promuje swój tytuł podczas targów branżowych.

Debiut naszej gry na Epic Games Store na pewno pomoże nam w zdobyciu kolejnych graczy. Achilles na Steamie zyskał dobre recenzje i zbudował aktywną społeczność, dlatego przejście na drugą największą platformę sprzedaży gier było logicznym krokiem. Teraz pracujemy nad pełną wersją, a później celujemy w konsole – komentuje Paweł Waszak, prezes Dark Point Games.

Achilles: Legends Untold od maja dostępny jest w wersji wczesnego dostępu na Steamie, gdzie wzbudził zainteresowanie graczy i zebrał pozytywne recenzje. Dziś, tytuł w formule Early Access trafi również na Epic Games Store. Gra w pełnej wersji ma wyjść w Q2 2023 roku. Spółka przez kolejne 2-3 lata chce rozwijać tytuł poprzez nowe dodatki, darmowe dla wszystkich graczy. Po zakończeniu fazy wczesnego dostępu, Achilles: Legends Untold ma trafić również na konsole.

W dzień debiutu na Epic Games Store, gra otrzymała największą aktualizację od momentu wydania gry w wersji wczesnego dostępu na Steam. Dodane zostaną, między innymi, dwie nowe walki z bossami, kolejne główne zadanie, trzy nowe dungeony i arena. Zaktualizowany zostanie też system GAIA oraz walk AI. Interfejs gry zostanie wzbogacony o minimapę, a walki z przeciwnikami o nowe linie dialogowe. 

Dark Point Games aktywnie promuje swój tytuł na największych europejskich targach branżowych. W tym sezonie stoisko z grą spotkać można było na Gamescomie, EGX oraz PGA.

Za nami bardzo pracowity okres, jako Dark Point Games pierwszy raz mieliśmy okazję być na największych targach gier. Bezpośredni kontakt z graczami daje o wiele więcej, niż komentarze w internecie – było to dla nas nieocenione doświadczenie. Chcieliśmy dotrzeć do jak najszerszego grona graczy, mediów oraz influencerów. Patrząc na zainteresowanie, jakim cieszyło się nasze stoisko podczas każdych z targów, które odwiedziliśmy, udało nam się. Mamy teraz bezcenny materiał, aby dokończyć, zgodnie z sugestiami naszych graczy i followerów, Achillesa do pełnego jego wydania na wiosnę 2023 r. – kończy Paweł Waszak.