Prev post Next post
Press Room / 25 lutego, 2022

Wydawca gier obchodzi pełnoletność dużą kampanią marketingową. QubicGames kończy 18 lat

# , Wydawca gier obchodzi pełnoletność dużą kampanią marketingową. QubicGames kończy 18 lat 1

Jak co roku, QubicGames obchodzi swoje urodziny wraz z graczami Nintendo Switch. Te nadchodzące będą specjalne, gdyż wydawca uzyska pełnoletniość. Z tej okazji wystartuje akcja promocyjna, podczas której większość tytułów QubicGames gracze będą mogli kupić po obniżonych cenach. Zaplanowane są również premiery aż 4 nowych tytułów. W wydarzeniu wezmą udział influencerzy, a całość zwieńczy specjalny konkurs, którego szczegóły poznamy wkrótce.

 

– Rocznikowo staliśmy się “dorośli”. Myślę, że możemy śmiało powiedzieć, że dojrzałość jako taką, Qubic osiągnął już dużo wcześniej. Przez te lata rynek gier przeszedł naprawdę wiele przemian, za którymi wielu nie nadążało. Nam, dzięki obranej przez nas strategii i naszemu podejściu do biznesu, się to udało – komentuje Jakub Pieczykolan, prezes spółki.

 

QubicGames przygotował kampanię marketingową, na którą składać się będą wyjątkowe obniżki. Zarówno największe bestsellery, jak i mniejsze wydania, od 25.02 można kupić w Europie za urodzinową cenę 1.80 EUR. Równolegle w Ameryce wystartuje promocja, która będzie skierowana do graczy posiadających co najmniej jeden z wybranych tytułów QubicGames. Od 4.03 dostępna będzie dla wszystkich użytkowników Nintendo Switch. Na tamtejszych rynkach gry QubicGames zakupić będzie można za 1.80-1.99 USD. Wszystkie tytuły będą dostępne także na wyprzedaży w Japonii w cenie 180 JPY za grę. Wyprzedaże zakończą się 31.03. Spółka ma w planach również specjalny konkurs, którego szczegóły zostaną ujawnione w najbliższych dniach.

 

Tak jak co roku, szykujemy naprawdę spore niespodzianki dla wszystkich graczy. To bez wątpienia największa akcja jaką QubicGames planuje w najbliższym czasie, chcemy uczcić naszą “osiemnastkę” z przytupem. Wiemy, jaka strategia się sprawdza i czego oczekują gracze. Spodziewamy się, że, jak co roku przy tym wydarzeniu, wyniki naszej kampanii promocyjnej będą stanowić znaczące źródło przychodów spółki  dodaje Pieczykolan.

 

QubicGames zaprosił do współpracy rozpoznawalnych w kręgach graczy Nintendo Switch influencerów. Są wśród nich Switch Up, Switch Planet, Switch Corner, Switch Watch, oraz 8 Bit Eric. Pochwalić się mogą oni łączną liczbą prawie miliona subskrybentów w serwisie Youtube. Spółka liczy na to, że pomogą oni zainteresować jak największą ilość nowych użytkowników.

 

Prócz działań związanych z promowaniem swoich poprzednich gier, spółki z grupy kapitałowej QubicGames mają w planach wydanie czterech kolejnych tytułów. Przez cały miesiąc trwania urodzin, raz na tydzień pojawiać się będzie nowa gra. 25.02 zadebiutuje logiczny “Pudding Monster”. 04.03 premierę będzie mieć fabularna przygodówka 2D z grafiką w stylu pixelart “What Lies in the Multiverse”, które wydaje spółka córka Untold Tales. A w dniach 11-18 marca wyjdzie “Om Nom Coloring, Toons&Puzzle” z popularnym bohaterem gier mobilnych oraz retro FPS “Chex Quest HD”.