Prev post
Press Room / 13 stycznia, 2022

Real Boxing 2 wypracował najwyższą w 2021 roku sprzedaż

# ,

Vivid Games zaprezentował wstępny wynik za grudzień 

Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła blisko 4 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 3,05 mln zł. Real Boxing 2 osiągnął najwyższe w 2021 roku przychody na poziomie 1,7 mln zł.

Grudzień to kolejny z rzędu miesiąc, w którym Real Boxing 2 wygenerował przychody wyższe niż miesiąc wcześniej. W grudniu tytuł wypracował o ~30% wyższe przychody niż w listopadzie (!). Przekroczyliśmy próg 0,4 mln USD miesięcznego przychodu i sukcesywnie zbliżamy się do celu >1 mln USD miesięcznie. ARPU* na kluczowych rynkach to już 1,32 USD. Projektujemy kolejne aktualizacje i kampanie live ops – jesteśmy bardzo zmotywowani do dalszej pracy widząc tak doskonałe efekty.” – podkreśla Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing 2.

Spółka zapowiedziała, że w 2022 poda roku szczegóły dotyczące pomysłu na nową grę, bazującą na sprawdzonym silniku z Real Boxing 2.

Jesteśmy na etapie krystalizacji pomysłu na nową grę. Mogę powiedzieć, że obok sprawdzonych w Real Boxing 2 mechanizmów, planujemy implementację najnowszych, zweryfikowanych już przez inne tytuły free-to-play, rozwiązań. Więcej informacji dotyczących tematyki gry i orientacyjnej daty premiery podamy do końca I kwartału.” – informuje Jarosław Wojczakowski. “Przychody za grudzień były najwyższe w całym 2021 roku, wynik obciążyły inwestycje w UA i rozbudowę zespołu, które powinny zwrócić się w kolejnych okresach. Co istotne, wydatki nie spowodowały zmniejszenia stanu środków na rachunkach.” – dodaje prezes Vivid Games.

W grudniu Spółka musiała zmierzyć się z zaskakującymi informacjami. Shori Games wypowiedziało umowy wydawnicze dotyczące Knights Fight 2 i The Cash.

Nie zgadzamy się z podstawami wypowiedzenia umów wydawniczych, na które powołało się Shori Games i uznajemy wypowiedzenia za nieskuteczne. Niestety, uniemożliwienie korzystania z naszej wersji gry w wyniku jednostronnego wyłączenia serwerów przez Shori odbiło się na naszym grudniowym wyniku. Czekamy na odpowiedź developera na nasze propozycje. Wystąpiliśmy o naprawienie szkody wyrządzonej uniemożliwieniem dalszego korzystania z Knights Fight 2 przez użytkowników oraz z roszczeniem o zwrot środków zainwestowanych przez Spółkę w rozwój obu tytułów. W wypadku braku zapłaty przez Producenta, Spółka skieruje sprawę na drogę sądową.” – podkreśla Piotr Gamracy, powołany 7 stycznia do zarządu Vivid Games.

*średni przychód z gracza

____________________________

O spółce:

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Więcej informacji o Vivid Games znajduje się na stronie www.vividgames.com.