Prev post Next post
Press Room / 9 listopada, 2021

Vivid Games przedstawił wyniki za październik.

# ,

Real Boxing 2 zadebiutuje na Nintendo Switch już w ‘Black Friday’ 26 listopada.

Spółka wygenerowała w październiku najwyższe w tym roku przychody ze sprzedaży gier w wysokości niemal 2,5 mln zł. Wynik netto wyniósł -110 tys. zł, a EBITDA narastająco za 10 miesięcy wynosi 3,18 mln zł. Na rachunkach Spółki znajdowało się na koniec października 2,9 mln zł. W listopadzie największa z marek Vivid Games – Real Boxing – obchodzi 9 urodziny. Kluczowy obecnie tytuł brandu – Real Boxing 2 wypracował w październiku najwyższą od lipca 2020 sprzedaż. Gra już za niespełna trzy tygodnie zadebiutuje na Nintendo Switch.

Real Boxing 2 to obecnie kluczowa z punktu widzenia generowanych przychodów pozycja w portfolio Vivid Games. Jako tytuł free-to-play wymaga od zespołu nieustannej pracy w duchu koncepcji game as a service (gra jako usługa).

Jestem pod dużym wrażeniem tego jak rozwija się marka Real Boxing w 9 lat od debiutu pierwszej części. Dzięki przeprowadzonym w ostatnich miesiącach aktualizacjom i uruchomieniu działań typu LiveOps metryki Real Boxing 2 biją kolejne rekordy. Średni przychód z gracza (ARPU) z kluczowego dla nas rynku, czyli USA, osiągnął w październiku poziom 6,75 zł, wobec 1,80 zł w styczniu 2020, gdy podjęliśmy decyzję o wyjściu poza uniwersum Rocky’ego. Zdecydowanie, bo ponad dwukrotnie w ciągu roku, podnieśliśmy też odsetek użytkowników korzystających z subskrypcji. Monetyzacja tytułu jest coraz bardziej efektywna. Właśnie rozpoczęliśmy kolejną kampanię LiveOps, która bazuje na danych zebranych w dwóch wcześniejszych kampaniach. Przygotowujemy też specjalne promocje na ‘’Black Friday’’. Obecna aktywność powinna znaleźć odzwierciedlenie w metrykach jeszcze w tym roku – podsumowuje Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing w Vivid Games.

Spółka przygotowuje się już do podsumowania 2021 roku i intensywnie planuje prace na 2022.

Za nami kolejny miesiąc z przychodami na dobrym, rosnącym poziomie. Strata jest spowodowana w głównej mierze większymi niż we wcześniejszych miesiącach nakładami na UA, których efekty nie są jeszcze widoczne w przychodach za październik. Inwestycje, które obecnie realizujemy – nie tylko w UA, ale także w analizę danych i machine learning oraz przede wszystkim wzmocnienie zespołu z pewnością zaowocują w kolejnych okresach. Usprawniamy funkcjonowanie dwóch kluczowych dla osiąganych wyników działów – User Aquisition i Publishing’u. Na przełomie listopada i grudnia zaprezentujemy też zaktualizowaną strategię na rok 2022. Zorganizujemy zainteresowanym przestrzeń do zadawania pytań – deklaruje Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games.   

Obok premiery Real Boxing 2 na Nintendo Switch, jeszcze w tym miesiącu na platformach iOS i Android zadebiutuje pozyskana w ramach programu wydawniczego w marcu br. gra karciana Chrono Cards: Mobbles (wcześniejsza nazwa Mobbles Cards). Globalny debiut zaplanowano na 24 listopada.

____________________________

O spółce:

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Więcej informacji o Vivid Games znajduje się na stronie www.vividgames.com.