Prev post Next post
Press Room / 24 sierpnia, 2021

Model Builder na targach Gamescom. Produkcja wkracza w ostatnią fazę!

# , Model Builder na targach Gamescom. Produkcja wkracza w ostatnią fazę! 1

 

Przeprowadzona w dniach 19.08 – 22.08 Closed Beta nadchodzącej gry Moonlit została ciepło odebrana przez graczy. W ciągu najbliższego miesiąca spółka planuje ponadto przedstawić wersję demonstracyjną gry Model Builder nie tylko podczas zamkniętych testów fokusowych, lecz również podczas targów Gamescom. Najnowszy tytuł od Moonlit można będzie zobaczyć na żywo w ramach głównej imprezy dnia 25.08, jak i podczas konferencji NRW Indie Expo 26.08. Premiera gry na platformie Steam planowana jest na październik bieżącego roku.

Ostatnie miesiące dla spółki to okres intensywnych prac nie tylko w obrębie produkcji, lecz również i marketingu. Przy wsparciu wydawcy, brytyjskiej firmy Green Man Gaming Publishing, Model Builder pojawi się na targach Gamescom, które w tym roku odbędą się w formule online. Będzie to dla Moonlit okazja, aby pokazać swój tytuł szerokiemu gremium i zweryfikować dotychczasowy stopień zaawansowania produkcji.

– W poprzednim tygodniu zakończyliśmy znaczący etap prac nad częścią demonstracyjną produkcji, co oznacza, że gra posiada już większość funkcjonalności, które planowaliśmy przygotować na premierę. W ciągu ostatnich 6 miesięcy praca spółki skupiała się właśnie wokół tego, jak i na dopracowaniu oraz rozwinięciu trybu fabularnego. Cieszymy się, że już teraz możemy pochwalić się takim projektem.  Jesteśmy zadowoleni, że nasza praca zostaje doceniona i że mamy możliwość podzielić się jej efektami z graczami – komentuje prezes Moonlit, Michał Gardeła.

Ostatni tydzień to również sprawdzian dla Model Buildera podczas testów Closed Beta, które odbyły się w weekend 19.08 – 22.08. Gracze, którzy byli obecni na oficjalnym serwerze Discord gry mieli możliwość zapisania się do zamkniętych testów. Informacje zwrotne, jakie spółka otrzymała od testerów napawają optymizmem. Wersja demonstracyjna gry została ciepło przyjęta przez społeczność. Gracze zwracali przede wszystkim uwagę na warstwę graficzną, która ich zdaniem była wykonana bardzo dobrze, jak i na szeroką gamę narzędzi i modeli dostępnych w grze.

 

– W najbliższych tygodniach będziemy kontynuować prace związane z dodawaniem kolejnych modeli, questów i balansowaniem ekonomii w Model Builder. Cieszymy się, że pierwsi gracze docenili nie tylko wolność w tworzeniu, ale również mnogość modeli, które są obecne w produkcji. Ich uwadze nie umknęła również jakość odwzorowania materiałów i narzędzi. Dlatego głęboko wierzę, że będzie to pozycja, która wciągnie na wiele wieczorów. Tym bardziej że mamy w planach cały czas ją poszerzać – komentuje prezes Moonlit, Michał Gardeła.

 

***

O spółce

Moonlit to polska spółka gamingowa o solidnym softwearehous’owym rodowodzie. Produkcyjny background został wielokrotnie doceniony przez polskie oraz zagraniczne studia gamingowe. Za przykład posłużyć może m.in. system koszenia trawy w Garden Flipper (doceniony przez youtuberów) lub rozwiązania graficzne w Ultimate Fishing Simulator. Stworzony w Moonlit system symulacji wody UWS znalazł zastosowanie m.in w takich hitach jak U Boat, The Raft, czy wspomniany wyżej Ultimate Fishing Simulator. Spółka zajęła punktowo drugie miejsce w konkursie GameInn, wyprzedzając Techland oraz inne czołowe polskie spółki z branży.

 

Strona internetowa https://moonlit.games/

 

Kontakt PR

Anna Budzńska, a.potentas@strictminds.com , tel.: +48 530 035 335 

Kontakt IR

Tomasz Muchalski, t.muchalski@strictminds.com, tel.: +48 504 212 463