Prev post Next post
Press Room / 13 listopada, 2020

Rekordowy kwartał Inteliwise

O ponad 44 proc. wzrosły przychody grupy kapitałowej Inteliwise w trzecim kwartale 2020r. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. To efekt zwiększających się zamówień na oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta opartej na AI i jedocześnie rosnącego udziału e-commerce w przychodach spółki.

 

W trzecim kwartale, zwykle trudnym dla spółki ze względu na okres wakacyjny, kontynuowaliśmy silne wzrosty przychodów. Firmy i instytucje wciąż zwiększają zamówienia na boty, oprogramowanie do obsługi klienta czy rozwiązania wideo dla sklepów. Konsekwentnie budowaliśmy pozycję lidera w obszarze tych rozwiązań i teraz zbieramy tego rezultaty- komentuje Marcin Strzałkowski, prezes Inteliwise.

Po trzech kwartałach bieżącego roku grupa kapitałowa Inteliwise wypracowała historycznie rekordowe przychody a poziomie 3,53 ml zł. To o 42% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W samym trzecim kwartale, Grupa osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,17 mln zł o 44% więcej niż rok temu. W obu przypadkach to historycznie najlepszy wynik od początku działalności firmy.

Zwiększające się przychody potwierdzają stabilność obecnej bazy klientów i są solidną podstawą do dalszej ekspansji. Uważamy jednak, że okres wzrostu popytu na nasze usługi jest dopiero przed nami. W ostatnich miesiącach mocno inwestowaliśmy zarówno w zasoby IT jak i marketing i sprzedaż, a ogólnoświatowa sytuacja dodatkowo sprzyja firmom działającym w naszym sektorze i bez względu na rozwój sytuacji, uważam, że trend ten zostanie już z nami na stałe- przewiduje Marcin Strzałkowski.

Inwestycje sprawiły, że rekordowe przychody nie idą jeszcze w parze z zyskami. Narastająco zysk netto Grupy na koniec października wyniósł niecałe 45 tys. zł wobec
153 tys. zł straty rok temu.  – Nie martwi nas to. Długofalowo skalowalność sprzedaży produktów własnych opierać będzie się na sieci partnerów wdrażających nasze rozwiązania u klientów klasy Enterprise. Uruchomienie programu partnerskiego przyczyni się do zwiększenia zasięgu i szybkości wdrożeń, a co za tym idzie zwiększenia zysków- podsumowuje Strzałkowski.    

 

___________________________________________________________________

O spółce:

InteliWISE S.A.  #1 w Polsce na rynku dostawców chmurowych usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot. Dla dużych, globalnych klientów, w tym z listy Fortune 500 w USA, wdrożyliśmy ponad 150 rozwiązań takich jak Chatbot, Voicebot, Profesjonalny Live Chat, Contact Center, Omni-channel czy Wideo – konsultacje, wspierając Obsługę Klienta oraz transakcje e-commerce.

Nasze autorskie oprogramowanie i usługi oparte o AI (algorytmy sztucznej inteligencji), w tym NLU/ NLP (Natural Language Processing), optymalizują pracę e-sklepów, banków, ubezpieczycieli i usługodawców on-line.

Ekspercki zespół InteliWISE wdraża “pod klucz” rozwiązania wspierające Cyfrową Transformację (Digital Transformation), integrując nowe technologie inteligentnej automatyzacji, zwiększając efektywność e-marketingu oraz e-commerce.

Jako jedna z niewielu polskich firm IT ma technologię chronioną patentem w USA, jest wymieniana w TOP10 globalnych dostawców technologii (“Virtual Agent”), według wiodących analityków z Forrester Research. InteliWISE jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku NewConnect, (ticker: ITL).

 

Strona internetowa: www.inteliwise.pl

 

Kontakt

info@inteliwise.com

Kontakt dla mediów: Anna Potentas; tel. +48 530 035 335  ; a.potentas@strictminds.com

Kontakt IR: Tomasz Muchalski; tel. 504 212 463; t.muchalski@strictminds.com