QubicGames gra przeciwko wirusowi COVID-19

Polski wydawca gier komputerowych wspiera walkę z pandemią COVID-19
QubicGames przekaże część przychodów osiągniętych ze sprzedaży gier w II kwartale 2020 r. na walkę z pandemią COVID-19. Pozyskana suma zostanie rozdzielona pomiędzy międzynarodowe organizacje i fundacje prowadzące walkę z pandemią COVID-19, w tym WHO, a polskie szpitale. Wydawca działający w Warszawie, Rzeszowie i Wrocławiu już teraz wesprze polską służbę zdrowia poprzez przekazanie im 22 000 szt. certyfikowanych, profesjonalnych maseczek o wartości wynoszącej ponad 300 tysięcy złotych.
W ramach walki z pandemią COVID-19 QubicGames przekaże 20% przychodów uzyskanych w II kwartale 2020 roku z tytułu sprzedaży wszystkich gier pomniejszonych o prowizje, opłaty licencyjne i podatki, w tym premierowych gier na konsole Nintendo Switch – HyperParasite, Tharsis, Gravity Rider Zero, DEX oraz z kampanii realizowanej na 16-lecie QubicGames, która odbędzie się w maju 2020 r., obejmującej promocję ponad 30 gier na Nintendo Switch. Dodatkowo spółka przekaże 100% przychodów uzyskanych w II kwartale 2020 roku z tytułu sprzedaży własnych gier Robonauts i Geki Yaba Runner w wersjach na konsole Nintendo Switch, PS4 oraz z wersji na komputery PC, pomniejszonych o prowizje i podatki.
– Do walki z koronawirusem użyjemy wszystkich dostępnych sił. Chcemy przekazać część przychodów nie tylko z gier już wydanych, ale także z nowych tytułów oraz z planowanej na maj kampanii 16-lecia QubicGames. Walczymy teraz z czasem, żeby jak najszybciej przygotować specjalne wersje gier Robonauts i Geki Yaba Runner na platformę Steam, z których planujemy przekazać 100% przychodów. Umożliwi nam to aktywację graczy nie tylko Nintendo Switch czy PS4 ale także PC. – komentuje Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Widząc obecną sytuację , Spółka zdecydowała się na jak najszybsze, materialne wsparcie polskich szpitali – do naszego kraju zmierza 22.000 certyfikowanych, profesjonalnych maseczek o wartości zamówienia przekraczającej 300 tysięcy złotych.
– Maseczki dla polskich szpitali zostały już zamówione i w najbliższych dniach powinny przylecieć z Chin. Liczymy, że już za kilka – kilkanaście dni będziemy mogli je niezwłocznie rozdysponować do polskich placówek, które pilnie potrzebują wsparcia w takiej postaci. – dodaje Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Połowa środków zebranych w trakcie trwania akcji zostanie przekazana międzynarodowym organizacjom prowadzącym walkę z pandemią COVID-19, w tym WHO, a druga połowa na bezpośrednią pomoc szpitalom w Polsce. Spółka swoją postawą chce zaktywizować całą branżę gier do podobnych odpowiedzialnych działań, dlatego uruchomi również stronę internetową gamesvscovid19.com, która będzie na bieżąco zamieszczać infomacje o inicjatywach spółek z branży zapewniających wsparcie w walce z koronawirusem. Spółki, które przyłączą się do akcji i zaangażują w walkę z wirusem będą mogły zaprezentować na niej swoje tytuły.
– Niezaprzeczalnym faktem jest, że branża gier wideo jest jednym z beneficjentów globalnej kwarantanny, ponieważ ludzie zamknięci w domach sięgają po wirtualną rozrywkę. Dlatego naszym moralnym obowiązkiem jest wsparcie walki z pandemią COVID-19, w szczególności służby zdrowia, w nierównej walce z koronawirusem. – tłumaczy decyzję Jakub Pieczykolan
O spółce:
QubicGames SA to wydawca i developer niezależnych gier Premium z ponad 15-letnim doświadczeniem. Spółka specjalizuje się w tworzeniu, portowaniu i wydawaniu gier na platformę Nintendo Switch. Jest skutecznym i globalnym wydawcą, który współpracuje z developerami z ponad 10 krajów. W swoim portfolio wydawniczym ma ponad czterdzieści gier wydanych na konsoli Nintendo Switch, których sprzedaż osiągnęła ponad 2 000 000 kopii. Od września 2016 roku akcje QubicGames są notowane na rynku NewConnect, organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościwoych w Warszawie.
Więcej informacji o spółce można znaleźć na:
- Stronie internetowej https://qubicgames.com/
- Facebooku https://www.facebook.com/havefuneverywhere/
- Twitterze https://twitter.com/QubicGames
więcej informacji prasowych o QubicGames