Prev post Next post
Press Room / 13 sierpnia, 2018

Feardemic rozpoczyna kampanię promocyjną “The Padre”

Solidne wyniki Bloober Team

 

O ponad 45% wzrosły przychody Bloober Team pierwszym półroczu bieżącego roku w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Zysk netto spółki zwiększył się w omawianym okresie aż o ponad 52%. Rekordowe wyniki światowy potentat horroru psychologicznego notuje jeszcze przed premierą swoich 3 największych tytułów. Już wkrótce na targach PAX Prime w Seattle spółka zaprezentuje nową pozycję na Nintendo Switch, a już w tym tygodniu spółka zależna – Feardemic rozpocznie kampanię promocyjną gry “The Padre”.

 

 

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 10,7 mln zł (wzrost o 45%), krakowski developer wypracował po dwóch kwartałach prawie 1,6 mln zł zysku netto (wzrost o 52%).  – Na wyniki minionego kwartału złożyły się “mały” kamień milowy w ramach realizowanej współpracy z Gun Media gry, oraz przychody z “Layers of Fear”, głównie w wersji na Nintendo Switch) oraz pierwsze wpływy z Observera. Te ostatnie nie są jeszcze takie na jakie byśmy liczyli, ale to co działo się podczas promocji lojalnościowej na Steamie i zaplanowane przez nas razem z wydawcą kolejne działania marketingowe – napełniają nas dużą nadzieją i pokazują, że Observer będzie przynosił przychody jeszcze przez długi czas – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Krakowski developer generuje stabilne przychody i zyski od dłuższego czasu. To dobrze rokuje na przyszłość, zważywszy, że premiery 3 kluczowych tytułów dopiero przed spółką. Już wkrótce jednak debiut pierwszej “niespodzianki” – gry na Nintendo Switch, która nie była uwzględniona w zapowiedziach spółki na lata 2018-2019. Jej prasowe i publiczne pokazy będą miały miejsce na targach PAX Prime w Seattle już na przełomie sierpnia i września.

Końcówka tego roku zapowiada się dla spółki niezwykle pracowicie – przedstawiciele firmy odbędą misje handlowe do Wielkiej Brytanii i USA i będą wystawiać swe produkcje między innymi na PAX Prime czy Tokyo Games Show

Prężnie zaczyna też działać spółka zależna – Feardemic, która już w tym tygodniu rozpocznie promocję gry: “The Padre”. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku i będzie również prezentowana na targach PAX Prime. Podobnie jak w przypadku spółki matki – to nie jedyne co spółka przygotowała na ten rok.