Prev post Next post
Press Room / 5 czerwca, 2018

Akcje producenta gier na Nintendo zyskały na otwarciu ponad 33%. Udany debiut 7Levels na NewConnect

Akcje producenta gier na Nintendo zyskały na otwarciu ponad 33%

Udany debiut 7Levels na NewConnect

7Levels, krakowski producent gier specjalizujący się w platformach Nintendo, zadebiutował jako 405 spółka na rynku NewConnect. Akcje debiutanta zyskały uznanie inwestorów. Na otwarciu wyceniono je na 80 zł – o 33.3 % wyżej od ceny odniesienia, która była ceną akcji w IPO (60 zł).

7Levels to piąta spółka, która zadebiutowała w tym roku na NewConnect i 12 z branży gier video notowana na tym rymku. – Dołożymy wszelkich starań aby akcje 7Levels były atrakcyjną inwestycją dla inwestorów zarówno tych którzy dołączyli do nas trakcie IPO jak i tych, którzy kupią nasza akcje na dzisiejszej i kolejnych sesjach. – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

7Levels znany jest z produkcji gry Castle of Heart, która trafiła do sprzedaży na rynek europejski i amerykański pod koniec marca w cenie 14,99 EUR/USD. Wkrótce trafi również do Azji, a zwłaszcza Japonii, gdzie platforma Nintendo ma rzeszę najwierniejszych fanów. – Nie ukrywam, że liczymy, iż gra spotka się pozytywnym odbiorem w Azji- zapowiada wiceprezes.

Spółka samodzielnie wprowadziła grę do sprzedaży na rynki w Europie, Australii i w Ameryce (Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk). Natomiast na terenie Azji studio współpracuje z wydawcą z Japonii, firmą NatsumeAtari, która odpowiada za dystrybucję cyfrową „Castle of Heart” m.in. na terenie Japonii, Korei Południowej, Chin, Tajwanu, Hong Kongu, Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii, Indii oraz południowo-wschodniej Azji.

Od momentu wprowadzenia Nintendo Switch na rynek (marzec 2017 r.), japońska konsola sprzedała się w nakładzie ponad 15 mln sztuk na całym świecie, wyprzedzając dotychczasowych liderów (Nintendo Wii oraz Sony PS4) i ustanawiając nowy rekord sprzedaży w pierwszym roku od dnia premiery. W Niemczech oraz we Francji, Switch jest obecnie najszybciej sprzedającą się konsolą (łącznie ok. 2 mln sprzedanych urządzeń). Tendencja wzrostowa utrzymuje się także w Stanach Zjednoczonych (ok. 4,8 mln), gdzie na początku roku Nintendo odnotowało wyższą sprzedaż Switcha, niż Sony z konsolą PlayStation4.