7LEVELS, krakowski producent tytułów indie premium, specjalizujący się w tworzeniu gier na bijącą rekordy popularności konsolę Nintedo Switch, rozpoczyna publiczną ofertę akcji. Zapisy potrwają od 10 do 24 października. Cena maksymalna została ustalona na 75 zł.

 Oferta publiczna obejmuje 85 000 akcji. Krakowski developer zaoferuje do 25 000 nowych akcji serii C. W ofercie znajdą się również „stare akcje” sprzedawane przez jednego z dotychczasowych udziałowców. – Potrzebujemy środków na marketing naszej gry „Castle of Heart”, zwiększenie zespołu produkcyjnego oraz na początkowy etap prac nad kolejnym tytułem, nad którym prace chcemy rozpocząć jeszcze w listopadzie bieżącego roku – zapowiada Krzysztof Król, wiceprezes zarządu spółki 7LEVELS.

7LEVELS specjalizuje się w produkcji gier na największy hit ostatnich miesięcy, hybrydową konsolę Nintendo Switch. Byliśmy pewni, że specjalizacja w produkcji gier na platformę Nintendo Switch, zanim jeszcze konsola ujrzała światło dzienne, to dobra strategiczna decyzja. Rzeczywistość przerosła nie tylko nasze oczekiwania, ale i rynku, analityków i samego producenta. Coraz częściej słyszy się głosy, że Nintendo Switch ma szansę stać się najlepiej sprzedającą się konsolą wszechczasów – podkreśla Krzysztof Król, wiceprezes zarządu 7LEVELS. Od premiery w marcu bieżącego roku Nintendo Switch sprzedało się w liczbie ok. 6 milionów egzemplarzy. Prognozy przewidywały, że w 12 miesięcy od pojawianie się Nintendo Switch na rynku nabywców znajdzie 13 milionów urządzeń. Tymczasem we wrześniu analitycy Credit Suisse podnieśli rekomendację dla akcji producenta konsoli, zwiększając jednocześnie szacunki dotyczące sprzedaży „Switcha” z 70 do 130 milionów do 2022 r. Od czasu premiery konsoli kurs Nintendo wzrósł o ponad 50 proc. Na większości kluczowych rynków w tym Stanach Zjednoczonych i Japonii, do sklepów wciąż ustawiają się kolejki, ponieważ popyt przewyższa moce produkcyjne Nintendo.

Obecnie krakowska spółka kończy pracę nad grą „Castle of Heart”. – Gra będzie gotowa w listopadzie jednak ze względu na ogromną konkurencję w okresie przedświątecznym, czas potrzebny na dopracowanie kampanii promocyjnej ale również, jeśli nie przede wszystkim rekomendacji samego Nintendo, zdecydowaliśmy się wydać grę w pierwszym kwartale 2018 r. – tłumaczy wiceprezes Krzysztof Król. Nie bez znaczenia jest również to, że liczba konsol, a co za tym idzie liczba potencjalnych użytkowników, będzie po okresie świątecznym znacznie wyższa. – Oczywiście, dostępna będzie również większa liczba tytułów, ale zarówno wielkość naszej gry jak i jej tematyka sprawia, że nie spodziewamy się znaczącego wzrostu konkurencji w tym okresie – zapowiada wiceprezes. W pierwszych dwunastu miesiącach po premierze „Castle of Heart” spółka liczy na minimum 100 000 sprzedanych egzemplarzy w cenie 15-20 EUR/USD. Koszt produkcji „Castle of Heart” to ok. 1 milion złotych plus koszty marketingu. Spółka pozyskała środki na produkcje gry poprzez dwie rundy finansowania, zapraszając do akcjonariatu dwa fundusze.

Strategia 7LEVELS zakłada wypuszczanie jednej dużej gry (6-10 godz. rozgrywki) co 12-15 miesięcy. Nie wyklucza również portowania tytułu na inne konsole Nintendo.

Oferującym akcje jest Polski Dom Maklerski S.A., który specjalizuje się w bezprospektowych ofertach publicznych akcji oraz obligacji. – Analitycy rynku gier prognozują, że liczba sprzedanych konsol Nintendo Switch przekroczy z końcem roku wolumen  10 milionów sztuk. Oznacza to, że w momencie premiery „Castle of Heart” baza konsol tego typu będzie liczyć około 11-12 mln urządzeń. Do wypełnienia konserwatywnych naszym zdaniem prognoz zarządu odnośnie wolumenu sprzedaży „CoH”, wystarczy zatem penetracja rynku Nintendo Switch na poziomie niecałego 1%. Liczba gier dostępnych na tę konsolę w 1Q18 jest szacowana na około 300, w tym mniej niż połowa to gry ściśle dedykowane konsoli Switch (a takie, jak pokazuje historia, są ściśle preferowane przez użytkowników Nintendo). Konkurencja dla „CoH” będzie więc stosunkowo niewielka, co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu tytułu. Biorąc pod uwagę koszty produkcji, gra powinna się zwrócić przy sprzedaży na poziomie ok. 50 tysięcy sztuk – mówi Krzysztof Kuper,

Dyrektor Departamentu Doradztwa Korporacyjnego, Polski Dom Maklerski. Zapisy na akcje może złożyć każdy inwestor.

 

Szczegóły pierwszej publicznej oferty akcji spółki 7LEVELS SA

Oferujący: Polski Dom Maklerski SA

Publikacja ceny maksymalnej: 10 października

Publikacja memorandum informacyjnego: 10 października

Budowa księgi popytu: 10-20 października

Ustalenie ceny emisyjnej: 20 października

Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych: 10-19 października

Zapisy w transzy dużych inwestorów: 23-24 października

Przydział akcji: do 31 października

 

Kontakt do PDM w celu złożenia zapisów:

22 629 27 12 | kontakt@polskidm.com.pl

 

Kontakt dla inwestorów:

Tomasz Muchalski | + 48 504 212 463

 

Kontakt dla mediów:

Barbara Brozda | + 48 694 432 411

 

„Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie promocyjny. Wobec braku obowiązku sporządzenia prospektu emisyjnego, jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o emitencie oraz o publicznej ofercie akcji serii C jest memorandum informacyjne akcji serii C dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej spółkwww.7lvls.com oraz oferującego: www.polskidm.com.pl.